Recenze (218)
Ulovit miliardáře (2009)
Otřesné, naprosto otřesné výkony herců a scénář, který jen pluje po hladině. Přesto jsem se bavil...občas i velmi dobře bavil...
2012 (2009)
Film postavený z 80% na efektech (v polovině sem si musel dát pauzu, tohle bylo opravdu moc) a z 20% na amerických typických klišovitých kecech a happy endu. Nic víc, nic míň, "Engine...start"... :)
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Dvě hvězdičky za celkem 20 minut, které se v tom filmu daly označit za "aspoň trošku zajímavé" ...
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilace)
Ačkoliv normální Futurama seriál mám velmi rád, tohle jsem musel vypnout někdy v polovině....
Gran Torino (2008)
Perfektní, úžasné, bechderoucí... wow...
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Těšil jsem se na silný příběh, ale žádného jsem se nedočkal. Měl jsem jednoduše pocit, že mi tenhle film cpe každou svou myšlenku na zlatém podnose, aby se ujistil, že si jí všimnu. Nestalo se nic, co by mě překvapilo. Vše bylo očekávatelné, velmi pravděpodobné. Nic, co by nějak vyčuhovalo nad rámec mainstreamového filmu... Výkony chlapců mě nejprve ohromily u dalších scén jsem ale zjistil, že mladý žid disponuje téměř jen jedním výrazem tváře, mladý árijec byl na tom jen o něco málo lépe. Jediná postava, která ve mě dokázala vzbudit nějaké emoce byl mladý blondatý Němec, to byl správný záporák. Ale jinak? Nenadchne, neurazí...
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Oddechovka, která opravdu pobaví. :-)
Kung Fu Panda (2008)
Velmi kvalitní oddechovka. :))) Remake Kung Fu obecně. :))
Labyrint lží (2008)
Tak tohle byl takový labyrint lží, že jsem se v něm doopravdy perfektně ztratil. Jen nevím, jestli to byl záměr...
Město duchů (2008)
Jeden z opravdu nejmilejších filmů jaký jsem v poslední době viděl...