Recenze (277)
Crazy Heart (2009)
Krásny príbeh, dobrá hudba. Ja osobne som dostal viac, než som očakával. Fakt podarená vec.
Ctihodný občan (2009)
Príjemné prekvapenie. Čakal som nejaké nezáživné krimi, ale vykľula sa tu pre mňa jedna veľmi dobrá záležitosť, ktorá mala čo do seba. Musím povedať, že dosť mi pripomenula Se7en.
Cutlass (2007)
Kristen, Dakota a pekná myšlienka, s ktorou sa plne stotožňujem.
Čarodějův učeň (2010)
Múmia sa vracia v ružovom.
Čekání na Supermana (2010)
Jeden z tých dokumentov, ktorý vám chrstne tvrdú pravdu to tváre, ale vy to neviete aj tak akosi spracovať. Môže za to najmä tá hrubá vrstva amerického pátosu a fakt, že sa ma to nijako priamo netýka.
Čekání na zázrak (2009)
Film so srdcom.
Černá hodina (2011)
Film akurát tak o hovne.
Černá labuť (2010)
Úplne perfektný film, Aranofsky je proste borec, nech sa deje čokoľvek. To, ako dokáže pracovať s postavami, ako dokáže zachytiť pravé ľudské pocity a vnemy, to je proste človek na svojom mieste.
Černé Vánoce (1974)
Ako už aj bolo napísané, základ hororového subžánru. Niet o čom.
Čtyřicítka na krku (2012)
Pobavilo, no je to veľmi dlhé na to, aby človek neprespal ten zbytočný koniec.