Oblíbené seriály (6)
Dr. House (2004)
House je prostě frajer, nic jinýho k němu říct nejde. Tenhle seriál jde buď milovat nebo nenávidět. Já ho miluju. EDIT: Miluju jenom prvních pět sérií, pak začal seriál upadat.
Lovci duchů (2005)
Tak tohle Prima pos*ala. Napálit tohle do vysílacího schématu nedělního pozdního večera (skoro až noci). Naštěstí jsem byl natolik vytrvalý a seriál sledoval. Nelituji. Duchařina, která má základy v reálnym světě (myslím tím, že jména a někdy i vlastnosti jsou přejatý z lidský mytologie), dva sympaťáci (trenér ze Smallville a jeden týpek z Gilmorek) a jedno hezký auto s ještě hezčim motorem. Miluju V8.
Ajťáci (2006)
Červený trpaslík (1988)
Rimmer je vážně magor.
Hrdinové (2006)
První série je tak za 4*, ale pak už hodnocení padá snad volným pádem. Hodnotím jako celek, takže jenom jedna hvězda. Nebejt první série, tak je to odpad.
Městečko South Park (1997)
Tenhle seriál vystihuje jedině hláška od Erica "Fatass" Cartmana....kickass. Animace je strašná, ale to nikoho nezajímá, tenhle seriál je fakt boží. A když jsi vezmete co tam je za postavy, čtyři kluci jsou v pohodě, šéf by nejradši každou ženskou "položil", Garrison je vocas, kterej chce být žena, potom zase muž, atd.. Některý díly obsahují velmi zdařilé parodie na slavné filmy a seriály (300: Bitva u Thermopyl, Hvězdná brána). A od jednoho dílu se dokonce bojim neškodnejch pohádkovejch postav jako jsou veverka Veverčička, medvěd Medvídek a spol.