Recenze (9)
Příběhy duchů (2020)
Amatéři dávaj lepší věci!
Vidím tě (2019)
Docela slušný překvapení.
U Zlaté rukavice (2019)
Dokoukal jsem...
Apollo: Ztracené záznamy (2019) (TV film)
Mají konspirátoři po srandě?
Lesní rituál (2017)
Jo jo, sice nechám kámoše zdechnout v sámošce, když se zeseru za regálem, ale pak sem frajer a "kámoše" se zničenym kolenem seřežu jak psa... Navíc už nejsou kamarádi, protože mu jedinej řekl pravdu do ksichtu? Celý mě to přišlo, že jsou jen parta známých z kanclu, než opravdoví kamarádi. Jedna hveždička za strašáka.
Stranger Things (2016) (seriál)
O seriálu jsem neměl vůbec ponětí, za týden shlédnuty dvě série. Fakt super, pět hvězd bez keců...
Sněhulák (2017)
Jedna hvězda za představitele Harry Holea. Takhle jsem si ho nějak při čtení knihy představoval. Každopádně nechápu, jak může někdo s tak dobře vypracovanou předlohou takhle zmrvit film...
Všechno nejhorší (2017)
Na Hromnice o den více v hororovém podání. Člověk se u toho nenudí, občas se i zasměje. Nedávno jsem dohrál PC hru Life is strange a i v tom vidím dost podobností. Takže hru i film doporučuji.
LEGO® příběh (2014)
S legem jsem sice nevyrůstal, ale sranda je to veliká. 80%