Oblíbené filmy (10)
Pozemšťan (2007)
Naprosto geniální, originální ..pro mě osobně zážitek
Kokain (2001)
Johny Depp znovu a znovu dokazuje, že není role, kterou by nezvládl "po svém". Myslím, že kdyby byl obsazen do hlavní role někdo - kdokoli - jiný, bude tento film maximálně zamlženým odrazem tohoto skvostu ... Těch pět hvězd ovšem není jen za herce ... ty jsou za dokonalou atmosféru, kameru, hudbu ... a hlavně za touhu narodit se před čtyřiceti lety za louží ;)
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Trvám na tom, že je to nejlepší komedie za .. no, třeba desetiletí :) A mustáš song si nechám zahrát na pohřbu
Nedotknutelní (2011)
Kde začít? Po všech stránkách perfektní + příběh podle skutečnosti, vynikající volba herců, hudby.. Tento film si opravdu nenechte ujít, kvalitou bych se to nebál přirovnat k Forrestu Gumpovi.
Avengers (2012)
Nejlepšnost :) kdo čekal víc, je blázen.
V Bruggách (2008)
Kolín mě dostal.. u Glísna mám zase rád jeho přízvuk, Klemenc mě rajcovala a Ralf .. ten je nejlepší ve všech filmech, ale tady ho mám snad nejradši. Prostě můj oblíbenej filmek, rád se k němu vracím. Asi jako alkáč ke krabicáku
Drsný časy (2005)
Příběh gangstera: Nástup k moci (2007)
Temný, surový, nespravedlivý ... nejlepší!
Tahle země není pro starý (2007)
Javier Bardem 5*