Recenze (237)
Karate tiger 6: Nejlepší z nejlepších 2 (1993)
Tentokrat uz nejde o sport, ale o zivot (a o pomstu). I tak mam tenhle film rad (hlaska: Pripraveni uspinit si obleky?)
Karate tiger 7: Nejlepší z nejlepších 3 - Není cesty zpět (1995)
Trojka je presne tim, cim se jednicka snazila nebyt, snadno stravitelnym a zapomenutelnym beckem. Rhee sam proti bande rasistu, hadejte, kdo vyhraje...
Kat (2004)
Ach jo, mělo to být temné a osudově kruté, ale vylezl z toho jen další průměrný akční film. Verze s D. Lundgrenem byla lepší...
Kat: Válečná zóna (2008)
Škoda, že ta akce je taková nepřehledná, jinak bych do těch 4* šel...
Kdyby tisíc klarinetů (1964)
na téhle muzice neulítávám a tenhle film je založen jen a jen na ní.
Když Harry potkal Sally (1989)
Kdyby uz za nic jineho, tak za jednu z nejlepsich hlasek vsech dob ("Dam si, co mela ta slecna..."). Plus bravurni dialogy a originalni namet...
Kickboxer (1989)
komu se podobné filmy nelíběj, tak se na ně nemá koukat
Killer (1989)
V tomhle filmu je snad vse dokonale... Nezalezi na tom na ktere strane zakona stojite, i najemny vrah muze v sobe mit vic cti nez nejlepsi policista!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Ačkoliv se to tak zpočátku nezdá, na konci se film zvrhne v čistokrevnou oslavu anarchie. Přišlo mi to jako Kick Ass na druhou. Doufám, že se dočkáme pokračování.
Knight Rider - Jako Fénix z popela (1982) (epizoda)
pobřežní hlídka je větší pitomost, ale tam sou zase ty baby:-)