Recenze (237)
Osm hrozných (2015)
I když ten název odkazuje na Sedm statečných, tak mi přijde, že inspirace se tu čerpala spíš z Hitchcocka a Leoneho. Lepší, než Bastardi i Django.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Jako jsem schopen uvěřit, že by Vin Diesel přežil ten pád z útesu, že by Paul Walker zvládnul ten útěk z autobusu, ok. Ale představa, že by Paul Walker dokázal bitkovat s Tonym Jaa dýl než tři vteřiny je prostě směšná. A z těch věčných pindů o rodině a pohřbech by měl jeden bolehlav. Navíc se Vin nepoučil z minulých dílů a opět se snaží hrát. A opět to nefunguje.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Dobrý triky. Rád jsem zase viděl Hana Sola. Ale je to celý takový strašně mělký a pitomoučký. Obzvláště v porovnání s tou novou trilogií, kde Lucas neskutečně rozšířil ten svět původní trilogie, přetvořil ho v komplexní univerzum. V Síla se probouzí jsme se zase vrátili k báchorce o skládání mapy vedoucí k pokladu. Za několik generací nebyla temná strana síly schopná vymyslet nic jiného než větší Hvězdu smrti. Ano pořád se tam něco hejbá a blejská. Koho zajímá, jestli to dává nějaký smysl. Pomstě Sithů tohle nesahá ani po kotníky. Ale mýmu osmiletýmu synovi se to určitě bude líbit.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Ačkoliv se to tak zpočátku nezdá, na konci se film zvrhne v čistokrevnou oslavu anarchie. Přišlo mi to jako Kick Ass na druhou. Doufám, že se dočkáme pokračování.
Labyrint: Útěk (2014)
Řemeslo kvalitní, ale celé to jaksi postrádá smysl a logiku. Všechny postavy se chovají jako idioti a v paměti neutkví žádná...
Robocop (2014)
Konečně po dlouhé době remake, který má koule jít vlastním směrem a ne jenom tupě kopírovat svůj předobraz (jak paradoxní, že můžeme srovnávat s remakem jiného Verhoevenova kultovního sci-fi... :-))
Zátah 2 (2014)
Nemám slov, takovej nářez, to se nedá popsat, to se musí vidět. Ještě těď mě od toho všecko bolí....
24 hodin: Dnes neumírej (2014) (seriál)
Na Jacka nikdo nemá. A největší chyba, co můžete udělat je zabít mu babu. To rovnou začněte kopat spoustu hrobů.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Další zhulená komedie, pro zhulený diváky. Pro nás ostatní zbývá pár vtipných momentů, který na víc než dvě hvězdy prostě nestačí
Hledá se prezident (2013)
Nic novýho jsem se nedozvěděl, buran byl buranem odjakživa...