Recenze (237)
Zloději času (2002)
Neodpustitelne plytvani brilantnim napadem...
Incident (2002)
Srovnani s Falling down je opravdu na miste, ale me osobne tohle prijde o neco uveritelnejsi.
Operace: Zlomený šíp (1996)
Kvality hong kongskych opusu nedosahuje, ale i tak ve svem zanru Woo nema v Hollywoodu rovnoceneho protivnika.
Chuckyho nevěsta (1998)
Soulozici panenky??? Rodici panenka??? Ale no tak!!!
Prolomit vlny (1996)
Tak tohle byl prvni a posledni film Larse von Triera, co jsem kdy videl...
Povídky ze záhrobí: Upíří nevěstinec (1996)
Oproti Demon knight slabota slaboucka, promarneny skvely napad...
xXx (2002)
Odvazne hlasy oznacujici XXX za Bonda budoucnosti byly o par mesicu pozdeji umlceny skvelou novou bondovkou, nicmene stale tu mame skvely akcni film, ktery jsem uz videl dvakrat a pujdu do nej klidne znovu...
Test (2003)
Tenhle film by se klidne mohl jmenova Dabluv advokat 2, protoze Al Pacino hraje v podstate identickou postavu. Cozpak o to, hraje ji skvele, jenomze tohle tu uz bylo. Jinak lze doporucit vsem, kterym se libil Spy game.
Asterix a Obelix (1999)
Hrana adaptace uz asi lepe dopadnout nemohla, uvidime par skvelych triku (ten se slonem me fakt dostal :-)) a absolutne neodolatelneho Depardieua.
Ali (2001)
Dlouhatananansky film je zalozen na hereckych vykonech, ale nestrhava, naopak nudi...