Recenze (7)
Riverdale (2017) (seriál)
Velice se mi líbí kombinace světa teenagerů s krimi/thriller případem. Zároveň velmi oceňuji herce Skeeta Ulriche (FP Jones). A na závěr, je Riverdale doprovázen velmi trefným hudebním doprovodem, díky kterému se můžeme vcítit do atmosféry.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Na to, že je Sanitka 2 velice často odsuzován, se mi zdá docela dobrý, a chápu že některým lidem se líbí. Zvláště oceňuji práci Daniela Bartáka, protože hudba je velmi dobrá
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
Vůbec nejlepší díl série Prci prci prcičky. Téměř každou minutu jsem se smál. Akorát mi v tomto díle chyběla postava Chrise Ostreichera (Chris Klein). Velmi zábavné bylo Stifflerovo předstírání galantnosti a dobromyslnosti.
Dívka ve vlaku (2016)
Film byl napínavý a v některých momentech i psychologický. Líbil se mi, ale ze začátku měl velice pomalý dějový spád, pak se ale rozjel a v hlavě se vám začali hromadit otázky.
Všechno nejhorší (2017)
Všechno nejhorší měl velice zajímavou zápletku. Hlavní hrdinka se ráno probudí, můžeme vidět celý její den, ale vždy k večeru ji zavraždí neznámý člověk s maskou. Po smrti se hlavní hrdinka probudí stejné ráno jako den předtím. Hlavní hrdinka se snaží přijít na to, kdo je vrah, čímž se tento fim lehce podobá detektivce. Přestože je film uváděn jako horor, jsem se v některých pasážích i zasmál!
Uteč (2017)
Tento film se snažil o plot twist, který ale bohužel někteří diváci dokázali odhadnout už při telefonátu hlavního hrdiny svému kamarádovi. Je to ale film, který mi nevadilo dokoukat do konce. Zaujali mě také výborné herecké výkony Betty Gabriel (Georgina).
Neznámý (2011)
Tento film obsahuje podle mě všechny prvky, které by kvalitní mysteriózní thriller měl obsahovat. Jako správný thriller obsahoval nečekané rozuzlení (plot twist) a napínavý děj plný otázek. Na začátku měl sice film pomalý dějový spád, ale i to někteří diváci mohou ocenit.