Recenze (173)
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Pekne zajimave pritazlive, ale uz to tu bylo. Stokrat.
Na návštěvě (2015)
Je zpatky!
Spectre (2015)
Vlastne uz ani nevim o cem to bylo, jo jezdil v aute, vlakem a taky premyslel. Vsichni dost premysleli, taky dyt na to meli pres dve hodiny a brachu nechal vybouchnout... a to se nedela, kde je nejaky moralni poselstvi. Hanba. Koneckoncu ta nijakost couhala uz z traileru.
Osm hrozných (2015)
Jako hodinovej dil nakyho serialu bych to vyzdvihaval do nebe, slusny scenky i atmoska ale takhle rozblemcly na tri hodiny akorat vopruz..
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Priroda, kamera a Hardy vs. Nuda jak hovado
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Odolava zubu casu. Parádní postavy. Jedinecnou mystikou ma navrch nad ostatnima. Nejlepsi zaver v historii zaveru. Velmi labuznicke. Moc jsem si to uzil.
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Okoukana plitka traparna bez zablesku napeti, napadu nebo nejaky promyslenejsi stavby deje a navic s tak sokujicim zaverem, ze to neusnu treba tejden! Myslim, ze nevynechali ani jedno klise a povedlo se zmrskat atmosferu behem prvnich 10ti minut. Uctyhodnej vykon.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Jeste kousek to chtelo pritlacit, jinak bomba.
Ex Machina (2014)
Paradni konverzacka s prijemnou muzikou a sympatickym zaverem.
Nevědomí (2013)
Hezke, ale chtel jsem od toho vic!! Mnohem!