Recenze (173)
Světová válka Z (2013)
Velka a nenapadna bomba... Az tohle budes cist zase za cas Vendo, pust si to znova, je to supr a odsejpa, to mas rad.
Útok na Bílý dům (2013)
Proc ne, ale Emmerich...
Perníkový táta (2008) (seriál)
Proste jako komplexne hodnotit, jednoznacne kultovka, nejlepsi zaver v dejinach dramatickych serialu, a to bejva problem vzdycky, filmy/serialy jak z toho smodrchle ven. Chybicky byly i nudicka se konala, nedejboze zensky postavy, ty jsem nesnasel od prvni sekundy, ale skladba a konzistence, udrzeni vize, to je jedinecny. Stoji hrde s hlavou vztycenou jako jedna z nejvetsich spendlovacek na zemekouli! Love it!
Thor: Temný svět (2013)
Jaka byla otazka?
Dredd (2012)
Napodruhy jsem si fakt pošmáknul.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Celkem chytlavy, zadnej pruser...
Avengers: Age of Ultron (2015)
Trapas. Vice toho sameho neznamena lepe.
Rychle a zběsile 7 (2015)
To je vono proste no... Oni uz nevi kde prestat. A konec totalni slzopudnost i pro nas kovany drsnaky!
Chappie (2015)
Slo by to lip, jsem tak rozpacitej az beda. Skvely veci stridaj priserny a nakonec mi to bylo asi jedno :-(
LEGO® příběh (2014)
Hlavne puvodni zneni jinak to nema smysl. Zasadni!!!