Recenze (317)
Rick a Morty - The Wedding Squanchers (2015) (epizoda)
Docela depresivní konec série.
Robin Hood (1973)
X-té zpracování Robina Hooda, teď se toho chopil samotný Disney. Žádná postava tu není na škodu, všechny zapadají do světa Robina Hooda. Záporák je průměrný, ale filmu moc nevadí. Vytknul bych nezajímaví děj, který nemá čím překvapit. Finále je výborné, narozdíl od posledního Disneyovek, co jsem viděl (Aristokočky, Kniha džunglí, Meč v kameni). Písně nejsou k zahození, i přesto že v rámci Disneyho nejsou nejznámější. I když postavy jsou poměrně dobré, tak tu nedostávají prostor, který by si zasloužili, jelikož film má jen 90 minut. Celkem dobrá Disneyovka, ale spíš patří k těm průměrnějším.
Řím - Bitva u Philippi (2007) (epizoda)
Jsem jediný kdo fandil Cicerovi a Brutovi?
Sbal prachy a vypadni (1998)
Dlouho jsem se takhle nezasmál.
Sedm (1995)
Absolutní pecka od Davida Finchera, jeho nejlepší dílo, které jsem kdy viděl. Absolutně všechno na jedničku, ve všem ten film skoruje, absolutně ve všem, hlavně v atmosféře, která je absolutně skvělá. Brad Pitt je naprosto skvělý, lepší než Morgan Freeman. Brad Pitt je tu zajímavý především vyjadřováním emocí, které cítíte s ním. Morgan Freeman -skvělé dialogy skvělý charakter, což je u Finchera běžné. Hudba boží, kamera není špatná. Střih výborný. Podle mě skvělý film. Celkem 10/10
Sestra (2018)
Wan je špatný producent, nebo mu platí za to že je napsán mezi producentama a tak nalákali víc lidí do kin. 3/10
Show Rosie O'Donnellové (1996) (pořad)
Nejhorší show všech dob, opravdu nekoukatelné. Na něco se ženská musí dívat, když je těhotná.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Není na světě nudnější film, než-li tento. Kdyby jen nudný, ke všemu ještě extrémně hloupý a chladný.
Skins (2007) (seriál)
Viděna pouze 1 a 2 série.
Slavnosti sněženek (1983)
Nejlepší česká komedie s tím nejsmutnějším koncem.