Recenze (766)
Kiss Symphony (2003) (koncert)
Bezchybný koncert s orchestrem který nemá chybu.
Kiss: The Second Coming (1998)
Kvalitně udělaný dokument o kultovní skupine Kiss. Začátek dokumentu se věmuje od zrodu skupiny, přes všechny nepořádky až do roku 1996. Od tohoto roku začíná jejích turné, a končí až v roce 1997. Tzn, že celá turné můžete prožívat s něma. A poznáte, že to sou většinou srandovní tatíci.
Taxík (2008) (pořad)
Zábavné.
AZ-kvíz (1997) (pořad)
Tom Riddle: To bude asi tím, že ho nevidí. Jinak kvalitní soutěž s opravdu těžkými otázkami.
Nic než pravda (2008) (pořad)
Nikdo není svatej.
Profesionálové (1977) (seriál)
Nezapomenutelná a bohužel díky neustálým opakováním už nenáviděná dvojice policistů.
Muž bez tváře (1993)
Velmi dojemné a bravurně natočený film o lidských vlasnostech.
Dostaňte agenta Smarta (2008)
U pár scének sem vypukl smíchy , ale u většině ne.
Dentista (1996)
Bernsen svou roli zvládl opravdu skvěle, ale ústní dutiny na mě působyly hodně uměle.
Quantum of Solace (2008)
Ne. ne, ne! Tohle už neberu jako bondovku, slavné představování zde není, to co si chce objednat k pití už tu také není. Prostě tohle není bondovka. Asi to je i představitelem Jamese, Bondové byli vždycky visocí, černovlasí, a měli sportovní postavu. Ona je malý, blondatý, a široký. Navíc tu zmyzel šarm. To není bondovka, ale obyčejný a ještě k tomu LEHCE nadprůměrný akční film. Po CASINU velká facka.