Recenze (268)
Vyšinutý (2020)
Jednoduchý priamočiary,akčný film.Crowe perfektný šialenec,psycho.Ale je to dnes aj celkom reálne....Krátka jednohubka,Ubiehalo to.Len troch viacej blbých miest.Hocikedy mohlo vybehnúť z auta medzi ľudí-určite by ju nedobehol,nájsť pomoc a nech si ho hľadajú a nie s ním bojovať.Mohla využiť ten telefón a chrániť rodinu.Na tú paseku čo narobil od začiatku,tým policajtom akosi dlho trvalo,kým ho našli,niketoré scény už prehnané,moc brutálne......
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Asi zaťial najlepší katastrofický film....Nenudil som sa,realistické správanie ľudí počas katastrofy,reálna katastrofa,fajn efekty...malo to slabšie momenty ale len máličko...
Noví mutanti (2020)
S X-menami to nemá nič spoločné alebo sa len snaží to byř podobné.Teen digi rozprávočka.A že horor...
Boratův navázaný telefilm (2020)
Druhý diel je porovnateľný s prvým.o trochu slabši ale nasmial som sa.Zachytáva súčasné dianie.Začiatok a koniec je najlepší.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Pekná digitálna fantasy rozprávočka so skvelými hercami.S históriou to skoro nič nemá spoločné,miestami prehnané,len vypnúť mozog a vychutnávať si efekty,herecké obsadenie,hudbu....
Proxima (2019)
Eva Green je kus.Len kvôli nej som to dopozeral.Inak film je fajn ale trocha nuda,život a výcvik astronautov.
Diktátor (2012)
Dá sa to,je to vtipné ale Borat sa mi páčil viac...
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Moja obľúbená komédia,mám rád tento typ humoru...:)
Expanze (2015) (seriál)
Vizuálne skvelé,dej ma zaujal,dobre spracované a reálne,ku koncu tempo trocha išlo dole ale aj tak 4 hviezdy....
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Visuál krásny ale to je všetko.Bez logiky,detské a trápne...Rozprávočka...