Recenze (268)
Extinction (2018)
Veľmi príjmné prekvapenie.Kvalitná zápletka,len to spracovanie troška horšie.Škoda.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Furt to isté dookola.
Vzpomínky (2006)
Denzel nikdy nesklame.
Nabít a zabít (2006)
Nemám rád filmy,kde sa čaká len na koniec a pritom je už vopred všetko jasné.Zbytočne komplikovaný film.
30 minut po půlnoci (2012)
Celý film sa skoro nič nedeje až na konci troška akcie.Strašná nuda.
Ocelová pěst (2011)
Filmové efekty tu boli skvelé ale to je tak asi všetko.Taká rozprávočka s kvalitným hereckým obsadením.
Interstellar (2014)
Vizuál krásny,skvelí herci,hudba a atmosféra ale je tam veľa otáznikov,film čisto založený na hypotézach..Nadhodnotený film.
Pretty Woman (1990)
Pekný ale veľmi naivný film.
Gravitace (2013)
Na efekt,oko to bolo dobre ale to asi všetko.Realita uplne mimo.
Pátá vlna (2016)
Začiatok bol fajn,tie útoky ale potom už sprostá rozprávočka.