Recenze (1 740)
Terminátor (1984)
Naprostá klasika z řad sci-fi. Tento film "udělal" Arnieho tím čím je a zbylé dvě hlavní postavy (Linda a Michael) ty v podstatě karieru začínají a končí u Camerona. Vše do sebe zapadá, roboti skvělí, co víc dodat.
Amélie z Montmartru (2001)
Film tak zábavný a poutavý, že plyne tak hladce jak kildná řeka pod mostem, že si ani neuvědomíte, že už je konec a chcete to vidět znovu. Adrey Tautou je taková, že jí všechno prominete, i kdyby nekonala dobro, tak se stačí podívat do jejích očí a vše rázem prominuto. Plus všechny ostatní postavy jsou také opravdu skvěle napsány a i stvárněny.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Konečně se Georgovi povedlo to co se mu v nových epizodách moc nedařilo napětí, temnota, silné emoce a nepřehánět to s trikama. Z mého hlediska tato epizoda překonala i závěrečnou šestou a docela se přiblížila, ale jen přiblížila k původním dvěma (Nová naděje a Impérium vrací úder). Dokonce se mi zdálo, že i Hayden Christensen se od předchozí epizody trochu polepšil. Myslím, že je to bravůrní spojení původních epizod s těmi novými. Bravo
Podfu(c)k (2000)
Ještě lepší než Guyova prvotina a to už je co říct. Zase výbornej scénář a obsazení. Nezapomenutelnej Mickey, mistr v boxu bez rukavic, a jeho přízvuk. "Good dags. D'ya like dags?"
Gauneři (1992)
Tarantinova prvoti je velmi nadprůměrná a zdařilá. Jeho obvyklé rozmluvy jsou senzační - jako např. o Like a Virgin, seriálu s černou policajtkou Christie Love, .. Herecky je zmáknuto na výbornou. Nic jiného k tomu ani nedodávám.
Smrtonosná past (1988)
Klasika nad klasiky. Suché hlášky hází John McClane na potkání. Výborně to graduje a stále to drží perfektní tempo. Co k tomu jiného dodat než: Yippie-kay-yay, motherfucker.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Podle mého názoru jednoznačně překonává jedničku. Jak dějem, tak hereckými výkony a jednoznačně efekty (je to o několik let novější a technologie se vyvíjí). Jednoznačně nejlepší (nebo jedno z nejlepších sci-fi). Brilantní scéna, kdy se T-800 učí usmívat. To mě vždy rozesměje.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Pro mě asi nejlepší díl trilogie. Plno nepřekonatelných hlášek, které v předchozích dílech neměli takovou sílu. Sean Connery je perfetní Henry Jones Senior. Film je nabytý od začátku do konce a nemá hluchá místa. "Náckové. Nesnáším tyhle týpky."
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Velmi zábnavný a rychle plynoucí snímek. Vtipné scény a legendární zastřelení arabského šermíře na náměstí v Egyptě, které zde ani původně nemělo být. Indy trousí hlášky, no prostě klasika.
Forrest Gump (1994)
K tomuhle filmu nejde moc říct, perfektní režie, Tom Hanks předvádí jediněčný herecký výkon. Vše je do sebe naprosto zapojeno a upoutá vás to naprosto, že to budete chtít vidět znova a znova. - "Počkejte, teď něco řekne." - "Jsem dost unavenej, tak jdu lidi domů."