Poslední recenze (14)
Vice (2018)
Nuda. Nuda. Nuda. A asi najhorší strih aký som zatiaľ videla.
Žena (2017)
Ako žena, ktorá má vo svojom okolí veľké množstvo podobných Manželiek ma tento film veľmi zasiahol a prajem si, aby každá žena s pocitom, že nemôže dosiahnuť viac než len byť manželkou a matkou si pozrela tento citlivý ale zdrvujúci príbeh, ktorý pomáha ženám nájsť ich hlas.
Zelená kniha (2018)
Budem asi prvá kto to povie v týchto komentároch, ale čo je na tomto filme také dobré? Všetko v ňom hrá veľmi na istotu, vzťahy medzi hlavnými postavami ani nie sú také vyhrotené ako by mali byť, nemala som pocit, že by bol Tony Lip rasista z toho ako sa správal k svojmu šéfovi. Okrem toho scén, kde Dr Shirley nemohol vstúpiť do obchodu/hotela/reštaurácie, bolo už TOĽKO, že sa začali opakovať a strácali na nejakom význame. Film nepreniká do hĺbky problému ako som od neho očakávala a scenár je napísaný synom Tonyho, ktorý sa ani nespýtal na to, či by niečo Shirleyovci chceli doplniť niečo k jeho “pravde”. Ani neviem za čo dávam dve hviezdičky, okrem Mahershala Aliho som na tomto filme nevidela nič pozitívne.