Recenze (156)
Trust (2010)
Parádny film a to najmä preto, že verím, že mnoho dnešných 14tiek je skutočne tak (nepochopiteľne) blbých, a že pár výchovných faciek nikomu neublíži.
Noc je ještě mladá (2011)
Na filme ma najviac potešilo, že atmosférou mi pripomínal klasickú dobrú diskotékovú noc, počas ktorej navyše DJ púšťa parádne pesničky :-)
Paris Hilton: Moje nová nejlepší kamarádka (2008) (pořad)
Bojím sa, že každá minuta tejto sračky mi zabila pár mozgových buniek :D
Ricky Gervais Live 2: Politics (2004) (pořad)
Zatiaľ som sa nestretol s nekorektnejším humorom ako je ten Gervaisov.
Burke and Hare (2010)
Čistá oddychovka, ktorá síce nerozosmeje, ale určite zdvihne náladu. Príbeh tejto dvojice sa raz dúfam dočká aj vážneho spracovania, čím by mohol vzniknúť veľmi zaujímavý film.
Mrtvá zóna (1983)
Knižka bola špicová, ale toto je čisto priemerné tv spracovanie.
Kruhy v obilí (2006)
Pravdou je, že tomu chýba oponentný pohľad, alebo priamo ukážka ako sa dajú falošné kruhy v obilí zhotoviť. Napriek tomu je dokument zaujímavo spracovaný, dokonca by som povedal, že podávanie informácií postune graduje, a nepozerá sa na problematiku kruhov výlučne v spojení s mimozemšťanmi.
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Moju reakciu na dej filmu presne vystihuje posledná Lamasova veta: "To snáď nie je možné!" :D
Ďábel (2010)
Prekvapivo dobrý film, pri ktorom som sa ani chvíľu nenudil. Atmosféra bola skvelá, potešili aj neznámi herci, ktorí filmu dodali aký-taký pocit autentična. Avšak postavy vzhľadom na udalosti, ktoré sa vo výťahu diali, sa mi zdali byť málo vydesené. Úrtia mimo výťahu boli skôr úsmevné a škoda toho konca - ten sa mi nepáčil.
Jako kočky a psi: Pomsta prohnané Kitty (2010)
100%-ný český dabing ;-) :D