Recenze (66)
Poslední přání (2005)
V jedné nejmenované televizi dávali noční upoutávku na Poslední přání, tak jsem si řekl, že to bude pěkná kravina, ale aspoň u toho usnu. Jenže jsem neusnul a z původně trapně vyhlížejícího odpadu se vyklubal milý a vtipný příběh se smutně krásným koncem. 70%
Pravda o přistání na Měsíci (2003) (TV film)
Průměrný dokument, který shromažďuje nejčastější konspirace a vyvrací je, mě ještě více přesvědčil, že je snad přistání na Měsíci pravda. 65%
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Dal bych i pět hvězdiček, kdyby ale nebylo toho trapně amerického happy-endového konce. Ten mi bohužel zkazil celý film. Kdybych ale nebral v potaz tuhle přiblblou část, tak jde o 80 minut trošku ujetější, ale bezkonkurenční zábavy. 70%
Sága o Biornovi (2011)
Výborná bakalářská práce s dobrou pointou a líbivou grafikou. 70%
Sedm psychopatů (2012)
Není to žádný zázrak filmografie, ale jde si svou vlastní cestou a to je na tom to nejlepší. Není to žádná tuctovka. 75%
Souboj u Blood Creeku (2010)
Na to, že to bylo anglické, tak vtípky nic moc, souboje to samé. Nekvalitní, nudné, amatérské. Amatérský film zůstane amatérským filmem... 30%
Strýček Jack (2010)
Docela vtipný kraťas :) 70%
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Poměrně fajn akce a atmosféra, ale kazí to laciné digitální efekty. 60%
Top Gun (1986)
Skvělá hudba a skvělý Tom Cruise. Příběh je sice naprosto předvídatelný a tolikrát ohraný, ale to vůbec nevadí a u mě patří Top Gun mezi klasiku, která se nikdy neokouká a vždycky potěší. No a k tomu to prostředí. 85%
Tropická bouře (2008)
Kdyby to bylo o třičtvrtě hodiny kratší, tak je to skvělá komedie. Jenže ono to není, a tak je tam plno hluchých míst, kdy se docela nudíte, pak přijde vtipná scénka a pak zase hluché místo. Nejvíc mě pobavil asi Ben Stiller, co by Rambo, ale ani ostatní se neztratili. Trochu mě mrzí, že nechali hned na začátku vybouchnout rejžu. Byl docela vtipný. 65%