Poslední recenze (24)
Whiplash (2014)
Tak tenhle film mě minul. Simmons výborný. Sice magor, ale génius který je schopný v orchestru odhalit jednoho, který to kazí. Ale mezi genialitou a šílenstvím je tenká hranice a proto mu to ještě baštím. Tellerova je možná aspirující génius, ale možná právě protože to ještě není génius, ale už je to naprostý magor mě neuvěřitelně štval. Jedna věc je jít za svým snem, cedit kvůli tomu krev a kdo ví co ještě. Druhá věc je být čistě soběstředný zmrd, který celý film akorát nasírá všechny okolo. A co se týče bubenictví, tak raději zůstanu u něčeho, kde polovinu času nejde jen o max rychlost.
Venom (2018)
Akce sice dobrá, ale větší kravinu už jsem dlouho neviděl. První část filmu nuda, kdy se nic moc neděje, v druhé části začne pořádná akce, ale celé to působí tak nějak nesmyslně.
Superúchyl (2013)
Jsem úchyl. Ne nejsem úchyl. Nejsem úchyl, jenom mě baví sledovat chlapíka, který mlátí zloduchy s kalhotkama přes xicht. Hentai Kamen je tak strašně praštěný a úchylný, že si tuhle parodii na superhrdiny buď maximálně užijete, nebo si jí protrpíte.