Recenze (600)
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
70%.
Sherlock Holmes (2009)
80%.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
80%.
Tintinova dobrodružství (2011)
80%.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
80%.
Válka světů (2005)
80%.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
80%.
E.T. - Mimozemšťan (1982)
80%.
Vlk z Wall Street (2013)
95%.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Pro mě ST sice nejsou jedním z nej seriálů (první série skvělá-9/10, druhá série slabší, ale stále vysoce nadprůměrná-7/10), ale přidávám se k názoru, že je to hodně, hodně fajn. Nebudu psát, co se mi tam líbilo, protože to značně převažuje negativa, a napíšu tedy radši, co nebylo úplně stoprocentní. Příliš se mi nelíbí, že se ten příběh vlastně pořád dokola tak trochu opakuje a točí v kruhu. Samotný přechod do puberty sice fungoval, ale vadilo mi, jak moc to sklouzlo do takové přihlouplé komedie. Chování postav také dost často nedává smysl. Ale i přes tohle všechno je to lepší než druhá série, a jen o kousek slabší než první série. A závěrečné dvě epizody jsou naprostá dokonalost. 80%.