Recenze (339)
23 (2007)
Jim, v, pro mě, nezvyklé roli. Možná i pro to se mi ten film až tak zalíbil. Rozhodně jsem nečekala, že vrahem je skutečně on, už vůbec jsem nečekala, že obviní svou ženu, že napsala tu knihu.
Lola běží o život (1998)
Film jsem viděla dvakrát a po každé ve mně nechal trochu rozdílné pocity. Poprvé (v TV) se mi to zdálo zmatené, ale zábavné, po druhé jsem naproto již chápala, ale už jsem se nebavila, nýbrž vnímala do hloubky děj.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Film uchvátil nejen díky námětu (,bohužel knižní předlohu jsem nečetla), ale i díky atmosféře roamantické a tajuplné a zároveň zvrácené až horové. Opravdu jsem měla pocit, že Jean-Baptista je u mne v obýváku a vyčuchává ty nejskvostnější vůně. Prvek vůně jako takové, si myslím, byl skvěle proveden.
Žena ve vodě (2006)
Netypická pohádka, nebo aspoň pro mne, jelikož jsem ji nidky předtím neslyšela. Jemné a zasněné zpracování, narušené občasném vpádem zlých sil, jež chtějí tajemné dívce zabránit v cestě na její svět. Někomu z mých známých se tento příběh zdal zmateným, bez logiky, či přehnaně citlivým. Ale zaspomněli, že koukali na mysteriozní pohádku vnořenou do přítomného světa.
Lolita (1997)
Četla jsem knižní předlohu a musím uznat, že zfilmování se povedlo.
Svěrací kazajka (2005)
Dobře rozvinutá myšlenka (dalo by se ještě více), přesvědčivé herecké výkony. Film na mě zapůsobil.
Gattaca (1997)
Zajímavý příběh, zajímavý podvod a zajímavé zvraty.
Honza málem králem (1977)
Hrozně ráda mám část filmu, kde Honza nutí vozníky vyndat všecky kameny na cestě pod zíminkou, že je pod nimi ukrytý poklad :-D
Černočerná tma (2000)
Ačkoli nemám ráda Vina Diesela, tak v tomto filmu se mi náramně líbil a hodil se mi tam. Překvapilo mě to, i když tam byla velmi jednoduchá zápletka.
Švindlíři (2003)
To, že v tom jel psychiatr bylo jasný, ale že i ta holka? :-D Pěkně mu cukal obličej.