Recenze (339)
Ghost in the Shell (1995)
Tajemno, obava z toho, že dokonalý kyborg je jen pouhá kopie, kyborg, který chce být indiviuální a rozmnožovat se...
Někdo to rád horké (1959)
Nadčasová komedie.
Studio 30 Rock (2006) (seriál)
Velmi svérázný humor, který ne každý pochopí a to je plus, který z toho seriálu nedělá průměr.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Skvělá zápletka, originální zařazení mytologie do moderního světa.
Ztraceno v překladu (2003)
Je vidět, že ten film dělala ženská. Drama/komedie? Spíš krásná romantika.
Blade Runner (1982)
Výborně sci-fi, které se sice táhne, ale ke konci má rychlý spád protnutý překvapivými okamžiky.
Moskovskaja saga (2004) (seriál)
Seriál mne velmi překvapil, měl v Rusku vlemi velký úspěch... Děj byl opravdu místy strhující a člověk se sžil s dobou... A nádherná doprovodná hudba.
Kontakt (1997)
Musím tedy říci, že je to jeden z mála filmů o vesmíru a putování jím, které mě opravdu uchvátily a nutily mě přemýšlet.
Cesta do zatracení (2002)
Mám pro Toma Hankse slabost... A taky pro filmy s mafií. Úžasný příběh a dost překvapivý a smutný konec.
Gran Torino (2008)
Už jen kvůli krásnému Mustangovi, nebo dojemnému příběhu, či nevrlému Clintu Eastwoodovi. Film, na který bych se ráda podívala opět.