Recenze (190)
Ve stínu upíra (2000)
Skvělý pohled do zakulísí jak se dříve natáčel - NĚMÝ - ČERNOBÍLÝ - STRAŠIDELNÝ - Film. A Wilem Dafoe je opravdu skvělý....
Cesta kolem světa za osmdesát dní (1956)
První chvíle cest jsou až moc dlouhé ( záběr na tančící španěly cca 10minut, západ s býkem cca 15minut), ale dále film už spád. Hlavná prioritou tooho filmu jdou dlouhě záběry na přírodu, krajinu mající až dokumentární charakter. Z filmu si nejen odnesete zážitek z filmu, ale i z takřka Vámi navštívených cizích krajin...
Mravenci nesou smrt (1985)
Tento film má všechny věci, které musí obsahovat dobrý sníme :) Hodný policista, zlý překupnící, dramatičnost, zabití najemného vraha-ten utíka před cca 50 policisty a pak ho "dostane" hlavní šéf policie, zpomalený záběr jak pada dolů.....V době kdy v naší zemi nic podobného k vidění nebylo, možná pěkný filim, ale nyní už nikoliv.
Princové jsou na draka (1980) (TV film)
Populárná písničky jsou stále populární, Vladimír Menšík v roli krále je přímo okouzlující...Pohádka bez velkých hrdinů a činů a přece jedna z mých nejpopulárnějších...
Muž, který věděl příliš málo (1997)
Bill Muray jako komik není moc známý,ale v tomto filmu exceluje.
Past (1999)
Krásna Catherina a moudrý Sean. Tato rozdílná věková dvojka dokáže společne spojit síly a ukrást Vám nos meži očima...
Pepek námořník (1980)
Seriál byl tak výborný, že musel nastat okamžik vzniku i hraného filmu. Bohužel tento pokus nedopadl nikterak dobře. Barvy nejsou syté a celé prostředí je prazvláštní..
Prokletí žlutozeleného škorpióna (2001)
Woody, woody. Kam ty na ty náměty chodíš? Z jeho posledních filmů jeden z nejlepších. K tomu hraje Woodyho oblíbený JAZZ, skvělá atmosféra. I vždycky špatný dabing, je tentokrát vyjímečný..
Hollywood v koncích (2002)
Typické Allenovo prostředí, dialogy a stařičký zmatkář v podání Woodyho. Co víc si přát..
Žhavé výstřely (1991)
Tato parodie má hlavu a patu. Většina parodií je založena na čisté parodii, ale na tomto je zajímavé i příběh :) Samozřejmě berte tento můj komentář jako parodii