Recenze (811)
Černý telefon (2021)
Přesně takhle bych ten scénář napsal, když mi bylo deset. Zhmotněná představa malého kluka o tom, jak se stát králem školy.
Fantom opery (1962)
Hammerovské zpracování klasického námětu, které sice nepřekvapí, což ale zároveň znamená, že splňuje všechna očekávání. Svižné, vizuálně působivé a s úžasně slizkým záporákem. Co víc si přát.
Whoever Slew Auntie Roo? (1972)
Taková pěkná, až na pár okamžiků víceméně průměrná viktoriánská verze Jeníčka a Mařenky. Na konci to mělo tu pravou, hřejivou vánoční atmosféru.
Cementerio del terror (1985)
Tady je fakt všechno. Kniha mrtvých, oživlé mrtvoly, vyvražďování teenagerů, neohrožená parta dětí, márnice, hřbitov, tajemný dům, doktor, který se snaží všechny varovat, a to vše samozřejmě na Halloween. Neskutečná žánrová směska, která ale ne vždy funguje. Čistý průměr, 50 %.
Ad Astra (2019)
Vizuálně podmanivé, myšlenkově možná banální, ale určitě bych neřekl, že zbytečné. Sem tam lehce hollywoodské, jindy, alespoň pro mě, nezařaditelné, což je fajn. Uvidíme, jestli to za týden vyprchá, nebo naopak. Hodnocení proto zatím na půl cesty.
Noční můry z temnot (2019)
Po obrazové stránce velmi podařené, děcka sympatická, monstra dobrá, námět zajímavý, lekaček minimum, konec trochu nedotažený, ale tady je v rámci žánru už těžké vymyslet cokoli nového. Celkově docela příjemná a osvěžující podívaná, nicméně jak už napsal Jan, „prostě chybí ta jiskra.“
Zátah na Jižní ulici (1953)
Když dáš ženský dvakrát po čuni a ona se stejně zase vrátí, asi to fakt bude ta pravá.
Stranger Things (2016) (seriál)
Sestřičky (1983)
Faktor depresivnosti na úrovni Červeného trpaslíka. Výš už je fakt asi jen pan Tau.
Kočičí zlato (1984)
Báječný odpad za 5 hvězd, takže 3. Country-Rocky.