Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Komedie
  • Krimi
  • Sci-Fi

Recenze (1 160)

plakát

Sousedi 2 (2016) 

Hodnocení jedním slovem: Průjem. Poznámka: Chloe, ty objekte mejch hormonálních zájmů, poslední dobou lezeš do samejch sraček. Přečti si ten scénář, než na něco kejvneš. Extra * za tebe žádnej film nevylepší.

plakát

24 Hodin: Nezastavitelný - 12:00 p.m.-1:00 p.m. (2017) (epizoda) 

[komentář k prvním dvěma epizodám:] Bohužel si to vzalo formuli Čtyřiadvacítky ze sezóny šest a sedm, což samo o sobě stačí v uvozovkách JEN na nadprůměrný akční seriál. Stejně tak bohužel Corey Hawkins zkrátka a jednoduše nemá charizma Kiefera Sutherlanda, a když to vezmu kolem a kolem, nemá ani charisma JB Dalea. Na druhou stranu to má zaplaťpámbu zase černobíle silnou ženskou představitelku v podání Mirandy Éowyn Otto, která může mít stejný potenciál jako měl Dennis Haysbert. Což je samozřejmě pozitivum. Pokud měla Čtyřiadvacítka dostat soft-restart/reboot, měla ho dostat v podobné formě jako byla první řada, a ne se vrhnout okamžitě do tryskovýho skákání mezi jednotlivými složkami příběhu, i.e. přílišný důraz na politikaření v sekundární příběhový linii - výsledkem je chybějící osobitost, vizáž, a samozřejmě fakt, že s hlavními postavami divák nemá absolutně žádné spojení (zkrátka chybí prožitky první / druhé / třetí řady Čtyřiadvacítky). V zásadě si tak Legacy po dvou dílech bere ze Čtyřiadvacítky jen formát real-time, rozdělení obrazovky, dva bílé charaktery (Carter, Éowyn), jeden černý (Sheik alam salám z Oxfordu) a nutnou terciální linku, která tak jako tak brzy skončí (sexy Kat Prescott jako Amira z Čečny). Zatím sice spokojenost, obávám se ale, že globálně Legacy zapadne do průměru, pokud nedostane nějakou injekci. Pozitivum nicméně je tempo (je subjektivně lepší než šestá řada 24ky) a jako vždy padnoucí kamera, střih a hudba.

plakát

Svět pod hlavou (2017) (seriál) 

Původně jsem toho Neužila fakt nežral a samozřejmě jsem ho viděl o parník za Trojanem, ale díl od dílu se mi ty jeho sarkastický hlášky pronášený útrpným výrazem zamlouvaj víc a víc. Samozřejmě, že za původní britskou předlohou tahle česká jobovka o ten parník zaostává taky, ale oproti Britům máme jednu výhodu - socialismus. Kappa.

plakát

Místo u moře (2016) 

Tož jsem se docela hezky v kině vyspal. To se mi povedlo naposledy u (dle mě) nadhodnocených Osmi hrozných, leč v tomhle případě mě neuspala super hudba, ale absolutní nuda. Asi už stárnu.

plakát

La La Land (2016) 

Film točenej za dvěma účely - získat co nejvíc ocenění; a aby Chazelle znovu ukázal, jak jsou muzikály cool. A to i přes vrstvu až nechutnýho kýče a nevkusně sladkýho klišé. Fakticky mě to mrzí, i kvůli Johnu Legendovi, JK Simmonsovi a v zásadě i kvůli Ryanu Goslingovi, ale filmy točený pro zisk sošek fakticky nemusím. A když se k tomu připočte fakt, že celá ta jakože muzikálová / hudební složka filmu je prachsprostě účelová, z rovnice mi vychází, že jsem se místama tak nudil, až jsem si okousal nehty na obou rukou. Pro cílový diváctvo pravděpodobně záležitost (loňského) roku, pro mě jako nevkusný prase absolutní filmová zbytečnost. Technicky však brilantní, kamera špičková, zvuk a samozřejmě herecké výkony perfektní.

plakát

Selfie (2014) (seriál) 

Experimentuju s hvězdičkama. Když dám adekvátní čtyři, celkové hodnocení jde na 64%. Když pět, zvedne se to na 65%. A tak dám pět. Tři důvody: poslední třetina první a poslední řady je skvěle napsaná; ústřední dvojice má imho chemii; Karen je KUJVA kus, že mi jen při pohledu na její úsměv stříkaj hormony až z uší, navíc díl od dílu je její postava líp napsaná a díky tomu i vyznívá její hereckej projev. Nejsem žádnej fanda sitcomů a tak, ale tady mě celkem mrzí, že se tahle poměrně zajímavá parta z celýho kanclu odepsala po první řadě.

plakát

Muž z Vysokého zámku - Série 2 (2016) (série) 

Celkově za čtyři, a to i přes opravdu silné finále a osmou epizodu. A i přes opravdu rychlejší tempo celé sezóny, které sice nenudí, ale postrádá tu detailnost řady první. Ale s klidem řeknu, že v poslední epizodě jsem si zatleskal a pod svůj řídký knír si mumlal "well played, well done, Amazon". Finále výtečně napsáno, výtečné charaktery a celá řada skvělých herců v čele s Rufusem, imho jedním z nejvíc underrated herců současnoti.

plakát

Dívka ve vlaku (2016) 

Vůbec to není špatnej film, jenže není ani ničím originální. Srovnání s Gone Girl je na místě až tak moc, že mě celkem donutilo si film připomenout taky. Dívka ve vlaku má ale skvělý herecký ansámbl, z nějž poprávu vyčnívá Emily Blunt (prozatím její nejlepší výkon ever?). Vrah je samozřejmě znát po dvou aktech, což možná filmu škodí, ale aspoň ten vševysvětlující třetí akt nepůsobí jak vycucané z prstu (předlohu jsem nečetl), ačkoliv je vyprávěčsky poměrně slabší. Kolem a kolem je ale největší problém Dívky ve vlaku fakt, že to není thriller - je to zcela obyčejné psychologické dráma s detektivní zápletkou, ale o hledání vraha, strach nebo napětí, překvapení nebo očekávání tu v prvé řadě nejde. Což je možná škoda, možná ne. Moje premiéra v [Digital HD] formátu dopadla tak nějak na 3,5*, ale kvůli skvělé Emily a mým stříkajícím hormonům, kdykoliv vidím Haley, zaokrouhlím nahoru.

plakát

Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál) 

Příručka pro televizní scénáristy v deseti dílech (respektive v sedmi). Příručka pro televizní dramaturgii a casting. Herecky v mnoha postavách a polohách neskutečně silné. Nemá dech v první třetině. Geniálně napsané cliffhangery. Skvělý zvuk a hudba. Atmosféra fiktivního / alternativního světa neskutečná. Dickovina jak má bejt. Bravo.

plakát

Max Steel (2016) 

Postavu neznám. Pochopil jsem, že je to nějaká hračka od Mattela, a vygůglil jsem si, že je to hračka založená na nějakým kresleným seriálu. A to mi v podstatě řeklo všechno: Někdo má práva na filmovýho Maxe Steela, a práva jsou časově limitovaný. A než práva propadnou, rychle natočit film. Pokud možno stejně rychle, jako trvalo sepsání scénáře. V podstatě je pak jedno, že film bude office bomb a prodělá prdel, nebo že dostane mínus pět procent na rajčatech. Jenže já prostě nevím. Napsaný je to fakticky blbě - dva akty se na něco čeká, třetí akt je totální what the fuck vymejvárna, že si člověk říká, že si z něj někdo dělá dobrej den. Jenže pokud by to byla jen prádelna peněz a práv, proč by se někdo sral s tím CGI, který nevypadá vůbec špatně? Vlastně to vypadá, že film byl v post produkci rovnou celej rok nebo i víc, a někdo se na něm vyřádil. Interakce hlavní postavy se vším, co je CG, je poměrně dost věrohodná, a jedinou výtku mám k odbytému "Iron Man pohledu" do tváří klaďase a Andyho Garcíi. Potenciál filmu byl strašně velkej, ale je to strašně odfláklý a normálně mě na férovku mrzí, že víc se o týhle postavě nedozvím. Respektive mě mrzí, že Sofiu už dlouho neuvidím, pokud na ni náhodou nenarazím v nějakém jiném filmu. Hodnocení absolutně nevím, jaký dát. A tak nedám žádný.