Recenze (60)
Spartakus (2010) (seriál)
Jupiter´s cock.
Avatar (2009)
Maximálny vizuálny zážitok na Blu-ray spôsobil to, že mi nevadí ani plytký príbeh.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Jedno z malých pozív z niekdajších neďelných poobedí v rodičovskom dome.
Jako zamlada (2007)
Za cameo jednoznačných 5*
Moderní Popelka (2004)
Nevidel som, no v blízkej dobe by som mal. Môjmu dievčaťu sa tento film pravdepodobne veľmi páči:D Moje zlato, milujem ťa :-*
Ajťáci (2006) (seriál)
Pecka! Ale dosť preceňovaná. Na 5* určite nie.
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
Maximálna spokojnosť s každým detailom seriálu. Perla súčasného britského humoru. Omnoho lepšie ako (podľa mňa) preceňované IT CROWD.
Ctihodný občan (2009)
Natočené 2009, mnou pozreté 2010 a zatiaľ pre mňa to najlepšie tohto roka. (Pravdupovediac, nevidel som tento rok tých filmov až tak veľa.)
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Horlivo očakávam poslednú časť. Ak zaujme, tak pribudne ešte jedna hviezdička.
Na doživotí (2007) (seriál)
Takú úžasnú konšpiráciu odpáliť len v posledných troch častiach prvej série... Hriech!