Recenze (34)
Lovec policajtů (2001)
Já bych řekl: nejlepší film se seagalem. Ikdyž, hodně to tam oživoval DMX.
RRRrrrr !!! (2004)
Čekal jsem že to bude blbost. Film mě však docela pobavil a některé hlášky si pamatuju dodnes.
A co když je to pravda? (2005)
film s podobným scénářem jako duch, v tomhle případě ale není ani nějak dobrý ani špatný... 50%
Odsouzeni zemřít (2006)
Film o ničem. Opravdu mě nebavilo koukat hodinu a půl na 4 lidi, co se topí ve vodě a nemohou zpět na loď!
Letec (2004)
Celkem pěkný film s ještě lepším hereckým výkonem Leoparda DiCapria. Bohužel byl tento film zbytečně natahovaný o desítky minut, ikdyž by se dal zkrátit skoro o polovinu. Upřímně, konec filmu byl pro mě vysvobozením :) Ikdyž ve filmu vystupují heci jako Cate Blanchett, Kate Beckinsale, Willem Dafoe, Alec Baldwin nebo Jude Law, film mě příliš nezaujal.
Casino Royale (2006)
Začátek filmu byl vynikající. Později se však stal film utahaným a neuvěřitelně zdlouhavým. Ani Mikkelsen mi moc jako záporák neseděll. Moje hodnocení zachraňuje Craig, který zvládl úlohu 007 na jedničky - měl to těžký, ale zvládl to.
Lovci myšlenek (2004)
Celkem dobrý thriller. Akorát mě trochu překvapilo, že nejznámější herec ve filmu, Christian Slater, se ve filmu moc neohřál.
Statečné srdce (1995)
Příběh o muži, který šel za svým cílem a neuhnul ani o krok až do své smrti. Braveheart je jeden z mála filmů, u kterého jsem nějakou tu slzu:) Bitvy jsou přehledné. Film sice trvá necelé 3 hodiny, nedá se však o něm říct, že by byl zdlouhavý nebo že by nudil. Není sice zpracován přesně podle historie, přesto však to Mel Gibson natočil nádherně (proč to točit přesně podle historie, když pak bude film nudný??). Musím přiznat, že jsem si Mela oblíbil nejen jako herce, ale i jako režiséra. Jeden z nejlepších filmů, co jsem viděl.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Seriál, který je stejně starý, jako já. Seriál, na který jsem schopný koukat znovu a znovu. Seriál, u kterého si pamatuji skoro každou hlášku. Tak to je pro mě Červený Trpaslík :)
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
Podle mě nejslabší ze všech leathal wapon. Podívaná to sice pěkná, ale ani režisér takového kalibru, jako je Richard Donner, nedokázal trojkou příliš zaujmout. Očekávání byla po nejlepší dvojce příliš velká.