Poslední recenze (9)
Zrodila se hvězda (2018)
Konečně B. Cooper vystoupil z těch svých připitomělých komediálních rolí a donutil i Lady Gaga, odhodit na chvíli ty otřesný performace, šminky a plasty na těle a chovat se trošku dospěle. Oba dva jsem doteď totálně ignoroval a víceméně se jejich umění vyhýbal, ale tady jim to zatraceně seklo. Cooperovi delší háro a vousy perfektně sedly, měl by si to nechat, bez něj vypadá najednou hodně divně. Lady Gaga má ve filmu ohromný ženský kouzlo a moc se mi líbila. Příběh klasika, ale pořád to funguje. I po stránce hudební je to povedený dílko. Oba dva budou dělit jednou kariéry před a po filmu.
Veterán (2020) (TV film)
Pavel Kříž zraje jako víno a podobné role mu fakt sedí. Konec jsem čekal kapku víc dramatický, ale já se nenudil.
Liga spravedlnosti (2017)
Ještěže to nevidí Christopher Reeve, co k jeho postavě přibylo a jaký digibinec z toho nakonec je někdo schopnej udělat. Tvůrci už se utrhli ze řetězu a tak jsou schopni naservírovat sebevětší hovadinu a když neví, jak dál, přepálit to efekty. Navrhuji jako příští protivníky zaměstnat Vetřelce a Predátora i King konga, na pomoc by mohl přijít Robocop, Harry Potter a Tři veteráni...já se děsím pokračování. Závěrečnou scénu s letícím barákem museli vykrást ze seriálu Křeček v noční košili:-D nemůžu si pomoct