Recenze (7)
Veliká (2020) (seriál)
Skvely serial tak absurdny ze az
Firewall (2006)
Slabucke, scenar hodne pokrivkaval a asi nemali na IT odbornika viacej dolacov inak predsa nie mozne aby si mysleli ze im zozereme tie chabe pocitacove "dovednosti" mladika Harrisona. Alebo to bolo robene pre americky trh ?
Jedna za všechny (2014)
Ano cele milucko priblble ale preco nie? Ja som tym babam fandila aj ked naozaj nemusim tu usatu kameronku:) Leslie je moja oblubenkyna od Georga z dzungle:) a Nikolaj je best a velice sympaticky
Bohové Egypta (2016)
Krasne .farebne oblbujuce fantasy s peknymi ludmi a super lokaciami( ak to samozrejme nebolo klasicke zelene studiove). Nikolaj tradicne fesi takze nebolo to az take sklamanie:))
Totem (2017)
Dom zamerne tmavy,maly to by bolo este fajn ale ten nevysvetleny pribeh nik u nas doma to nepochopil:) Dve hviezdy len za Jamesa Tuppera.
Pani Dokonalá (2018) (TV film)
NO BOOOZE dodivane na dvakrat ( na jeden raz to nebolo mozne) mam rada Cobejovu, ale ak to aj produkovala tak cele zle jedine ak to bolo myslene ako parodia :) Mozno si len chcela po dlhej dobe zahrat,len zrejme chyba odstup.Dve hviezdy davam len za toho vcipneho chalana co riesil veceru s mamou :))
Sedmilhářky (2017) (seriál)
"U mne dobrý" inak neviem popisat tento hodne putavy serialik,zaciatok rozpacitý ale potom to uz krasne gradovalo do necakaneho( konecne) konca.Aj ked nemusim tu tvarohovu australcanku v tomto celku bola v poho .Uz sa vytesujem na dvojku