Poslední recenze (4)
Mariňák (2005)
Válka v zálivu bez akce, bez hrdinství a bez patriotismu. Sledovat 2 hodiny frustrované mariňáky jak jsou přeměňováni na vraždící stroje a poté jak čekají v poušti až začne válka, která skončí dříve než spatří nepřítele, to zní jako nuda, ale není. Mendes a Deakins jsou naprostý borci na vytvoření dechberoucích záběrů a Gyllenhaal ukazuje že je to Pan herec. Tyto faktory společně přispívají k vytvoření mistrovského díla, o kterém se bohužel moc nemluví.
Barva z vesmíru (2019)
Nicholas Cage, alpaky a opravdu hodně magenty. Filmaři dokázali na plátno převést nepříjemnou atmosféru událostí na Prokletém úhoru z mé nejoblíbenější Lovecraftovy povídky. Zatím nejlepší filmová adaptace Lovecraftova díla. Nedoporučoval bych jedině lidem s epilepsií.
Murder Party (2007)
Fajn úleťárna. Saulnierův nejslabší film, ale každý musí nějak začít.