Recenze (17)
The Covenant (2023)
Velké zklamání v rukou Guye Ritchie. Zažátek má zaděláno na supr akční válečné movie, ale brzy se to láme na nudnou cestu za záchranou a neskutečnou a naprosto nezaslouženou glorifikaci packalů Američanů, kteří zde posrali co mohli a pak utekli.
WTF: Welmi Trapné Ftipy (2023) (pořad)
CO TO KUR DE JE??? !!! Dal jsem tomu dokonce dva pokusy a je to jen trapnější a horší.
Shazam! Hněv bohů (2023)
Jednička byla celkem vtipná, ale úroveň superhrdinských filmů klesá zatraceně rychle!
Interstellar (2014)
Bál jsem se, dozvěděl jsem se něco nového, brečel jsem. Takhle by měl na diváka zapůsobit jeden z nejlpších filmů světa!
Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
Další skvělý kraťas. Tentokrát okonce s hororvým nádechem. Nebál jsem se sice ale já sem ostřílenej junák.
Strážci Galaxie: Sváteční speciál (2022) (TV film)
moc vtipný kraťas od Marvelu.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Tohle mne zaujalo. Jedna místnost, 12 mužů a hodina a půl nefalšované konverzační zábavy!
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizoda)
Je mi to líto, ale musím okometovat již potřetí v řadě odpadové dílo. Zkoušel jsem to a napřed to nebylo tak hrozné, ale tohle už prostě nejde. Tahle pitomost je astronomicky vzdálená pánu prstenů....
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Normální nával zlosti (2022) (epizoda)
Klasika, podle komixu má být she hulk nemyslící, nelítostné zuřivé monstrum stejně jako její mužský protejsek. Ale tady se samozrejme jedna o silnou zenu, pravnicku, která ma slibnou karieru i jako ono monstrum. Už se prekrucují knihy, komixy i dějiny...Ptám se Kam až jsou schopni woke people zajít?
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Paskvil. Jak je možné, že ani nepozvali svoji chlebodárkyni Rowlingovou? Pěkná nespravedlnost! Navíc je to celé pouze o tom jak si tma herci vzájemně měří svá malá péra, omlouvají se za nenávistnost spisovatelky a poplácavají se po zádech za to jak jsou stateční a spravedlivý.