Recenze (15)
TY (2018) (seriál)
I was never rooting for a sociopath so much since Dexter.
Lil Peep: Pro každého vším (2019)
Jeho hudba není můj styl (až na pár vyjímek), ale s jeho životem se naprosto umím ztotožnit. Kdo tu píše, že ani po zhlédnutí stále nechápe jak se k drogám dostal, očividně nikdy neměl žádné problémy s nějakou duševní poruchou jako třeba deprese a úzkosti, jinak by věděl.
Mr. Robot - Ahoj, Elliote (2019) (epizoda)
Seriálů jako je Mr. Robot je opravdu málo... Už se těším na další Esmailovu tvorbu.
Mr. Robot - d3.4_provozni_chyba.r00 (2017) (epizoda)
Zatím asi nejlepší díl ze všech tří sérií.
Doktor Strange (2016)
Na začátku filmu by měl být nějaký trigger warning. Jedna scéna mi vyvolala flashback z bad tripu.
Warcraft: První střet (2016)
Kde tohle nakradlo 79% fakt nevim. To i cinematics z Warcraftu 3 jsou udělané líp (jak herecky, tak vizuálně).
Husí kůže (2015)
Darren Shan má lepší knihy, R. L. Stine má lepší film. Pořád čekám na zfilmovanou Sílu pětice od Horowitze (jen ať to proboha točí někdo jiný, než ten co zprasil Stormbreaker).
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Příběh je děravej jak cedník, ale stejně se na to pořád musim dívat...
Wilfred (2011) (seriál)
Druhá série skončila a pořád nejsme pravdě o nic blíže než na začátku. Zase to skončilo obrovským cliffhangerem jako 1. série, ale bojím se, že začátek třetí bude stejný jako začátek druhé. V prvním díle se to vyřeší a potom pojede seriál zase normálně, jako by se nic nedělo.
Hra (1997)
Průběh filmu mě nechával po celou dobu napjatého, ale závěrečné vyvrcholení mě poněkud zklamalo. Od konce jsem čekal víc.