Recenze (804)
Poste restante (2009) (seriál)
Za Janu Pidrmanovou
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
Už dlouho se mi nestalo, že bych film vypnul daleko před jeho koncem.
Sexy párty 2 (2006)
Hvězda za postkoloniální diskuzi mezi Irem a Indem a za ty kozy... Škoda.
Shinboru (2009)
Japonští scénaristé mají evidentně mnohem lepší drogy než zbytek světa.
Velký maturitní mejdan (2008)
Za hlášku o Barmě hvězdička navíc. Jinak hrůza.
Svítání (2009)
Ale některé hlášky od Dafoea byly fakt trapné...
Alenka v říši divů (2010)
Něco podobného jako zfilmovaný Stopařův průvodce po galaxii.Ale ne tak fatální průser.
Alexandrie... proč? (1979)
Částečně režisérova autobiografie, částečně podobenství z kosmopolitní Alexandrie za druhé světové války. Úplně jiný pohled na stejné město než nabízí Durellův (taktéž válečný) Alexandrijský kvartet.
Skrytá identita (2006)
Velmi dobré. Ale bohužel, Volavku jsem viděl jako první...
Indiáni z Větrova (1979)
Já jsem jako kluk miloval tu knížku, takže bod navíc...