Recenze (805)
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Ještě že jsem na to nešel do kina.
Maksym Osa (2022)
Lowcostová verze kozácké báchorky, kde několik herců běhá střídavě v zakouřeném lese a rozpadajícím se hradě. Nejpozději od 15 minuty máte všechny indicie, abyste odhadli, jak to všechno dopadne a jediné překvapení je, že to tvůrci dokázali natáhnou na 100 minut. update prosinec 2023: herec Vasilij Kucharskij, který hrál Maxima, zemřel 7.12.2023 na následky zranění, které utrpěl při obraně Ukrajiny proti invazní Hordě. Sláva hrdinům!
Vězni ztraceného vesmíru (1983)
Nízkorozpočtová blbinka z osmdesátek. Přeplácaná a plná nesmyslů, pobavila, ale do paměti se moc nezapíše.
Osobní strážce (1992)
Viděno znovu po 30 letech (ano, viděl jsem to v roce 1993 v kině) a... Ne. Je to hrozné. Horší než si pamatuju, zejména Whitney jako herečka je špatná.
Air Strike (1955)
Agitka US Navy. Pokud máte moudrého a chápajícího velitele, vyřeší se jakýkoliv problém během chvilky. Název dost kecá, protože nějaké akce je tam minimum, ale letecké fanoušky možná potěší časté záběry na F9F a další palubní letadla z USS Essex. Jinak je to nuda k uzoufání.
Spirited (2022)
Nekolik fakt povedenych vtipku a cameo Judy Dench to nezachrani. Je to roztahane a nudne.
Smrt na Nilu (2022)
Nuda v digitálním hávu. Škoda.
Ztracená jednotka (1966)
Když to srovnám s Bitvou o Alžír ze stejného roku tak Ztracená jednotka prohrává na celé čáře.
Zabijákova žena & bodyguard (2021)
Salma je pořád úžasná. Jinak se tam hrozně tlačí na pilu.
Nadace (2021) (seriál)
Epické, ale sterilní. Pro neznalé knih velmi matoucí a pro ty, kdo Asimova četli, vlastně také.