Recenze (806)
Nebe a dudy (1941)
Ti malí kluci jsou výborní.
Jeruzalém, má láska (2004)
Velmi meditativně a subjektivně pojatý pohled režiséra, který se rozhodl hledat ztracenou víru v Jeruzalémě. Zvláštní postavičky zaplňují jeho film, každá se svým vlastním názorem a přesvědčením, že to co dělají, je správné, protože Bůh (ať už židovský, křesťanský nebo muslimský) je k tomu vede. Až překvapivé bylo, jak osoby, které bychom šmahem mohli odsoudit jako pomatence nebo blázny, zní rozumně, a dovedou nasměrovat jak autora filmu, tak v druhé rovině diváka, aby se sám zamyslel, co je důvodem jeho pochyb, či co vlastně od své víry očekává, že mu dá. Na druhou stranu, pokud nepřijmete autorův styl vyprávění nebo je váš vztah k víře jakýmkoliv způsobem vyřešen, může to být docela nuda.
Dynastie (1981) (seriál)
Ještě horší než Dallas a to už je co říct...
Melrose Place (1992) (seriál)
Ne, opravdu ne.
Karate Kid (1984)
Báječná léta osmdesátá, ale tento film mě nebral...
Teletubbies (1997) (seriál)
Guilty pleasure. A pro Karlose80: ano, opravdu jsem to sledoval ráno, než jsem se vydal na VŠ přednášky a nebyl jsem sám. Pravda, dost lidí to sledovalo s jointem, pak to teprve mělo ty správné grády.
Pingu (1990) (seriál)
Asijská ujetost a švýcarská preciznost. Smrtící kombinace, před kterou není úniku.
Tip a Tap (1971) (seriál)
Masakr největšího kalibru. Pravděpodobně celý štáb jel v LSD nebo podobné substanci.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Kdo to tehdy na počátku 90. let neviděl, ten jakoby neexistoval...
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
První ročník gymnázia a počátky TV Nova. Některé vzpomínky je lepší nemít - už tehdy mi z toho, jak to mé spolužačky prožívaly a o přestávkách neustále řešily, bylo zle. Navíc mi to hrozně připomínalo porno, ze kterého někdo vystříhal všechno souložení. Pak si pamatuji, že jsem to o pár let později viděl parodované v nějakém erotickém filmu/seriálu, který taktéž dávali na TV Nova a doplněné o sex už to smysl dávalo.