Recenze (459)
Inspektor Clouseau (1968)
Sice se zde objeví několik zajímavých vtipných momentů, které ale v pojetí Alana Arkina nedopadly vůbec dobře a k zábavě nakonec příliš nedošlo. Naštěstí některé poté recykloval Blake Edwards a použil je v dalších filmech o geniálním inspektorovi.
Řachanda (2016)
Nějak se mi na to koukat nechtělo a měl jsem dobré tušení. Začátek špatný nebyl, ale od té doby co duo hlavních hrdinů přepadne prince se sluhou, jde to s filmem z kopce a nakonec to totálně pohřbila rozmazlená princezna.
Kletba Růžového pantera (1983)
Bez lehkosti, bez vtipu s nesympatickým hlavním představitelem. Za moje ještě docela přijatelné hodnocení může hlavně Roger Moore a duo Niven-Lom.
Casino Royale (1967)
Škoda, že David Niven nehrál v normální bondovce. V tomto filmu hraje exkluzivně a výrazně převyšuje všechny ostatní (snad s výjimkou Woodyho Allena).
Syn Růžového Pantera (1993)
Nejhorší film z panteří série. Jediná pěkná scéna je jak Benigni na kole dohoní Dreyfusse a únosce v autě.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
U prvního filmu jsem uvažoval o 4 hvězdách, u druhého jsem váhal, jestli nedám odpad. Oproti jedničce mnohem méně vtipu i akce a horší příběh a záporáci. Naopak přibylo nechutných scén, jako ta s mlýnkem na maso. Palec dolů pro tvůrce.
Mission: Impossible (1996)
Očekávání jsem měl vysoké, výsledek zase tak dobře nedopadl. Neuškodilo by více akce. Největší sympaťák Reno byl bohužel záporák. Chtěl jsem dát 2*, po shlédnutí příšerného druhého Kingsmana přidám jednu hvězdu.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Je to tak, film mě nebavil, nedokázal mě ničím zaujmout. Po 35 minutách jsem vypnul. Druhá šance přijde asi za pořádně dlouhou dobu.
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
Bohužel, co se dalo zkazit, to se zkazilo. Ani s výbornými kostýmy, maskami, obsazením i námětem z toho tvůrci neudělali dobrý film. Ženský hlas stále dokola opakující jméno Matyáš mi neskutečně lezl na nervy. Hudba o nic lepší nebyla.