Oblíbené seriály (10)
Hannibal (2013)
Most (2011)
Černá zmije (1983)
Domek z karet (2013)
Luther (2010)
Mladý papež (2016)
Dark (2017)
Naprostý masterpiece dnešní seriálové tvorby. Osobně mám trochu slabost pro atmosféru bývalého východního Německa, které je zde samo o sobě svým depresivním konstruktivismem zasazeným v přírodě pro mě velkým tahounem. Skvělé herecké výkony, výborná zápletka (i když se jedná o téma již tolikrát probírané) a skvěle načasované twist ploty. Obzvlášť bych vytyčil výběr hudby, který přestože nebyl mým šálkem kávy, po této televizní sérii se jím rozhodně stal a je to jedna z věcí, za které tomuto seriálu děkuji.