Recenze (87)
Vánoční Kameňák (2015)
Jelikož jsem viděla jen prvních deset minut, nebudu hodnotit. Ta chvíle mi bohatě stačila k přesvědčení, že to nebude dobré.
Let (2012)
Nebýt tam těch 'ujetých' rádoby vtipných scén, tak bych řekla, že to byl moc pěkný film...
Hologram pro krále (2016)
Ten film v sobě má všechno. Drama a komedie, k tomu ještě trochu romantiky. Samotný příběh i zpracování filmu se mi moc líbilo a také jsem se i pobavila.
Polární expres (2004)
Moc pěkná pohádka se skvělou hudbou. Animace byli úžasné a propracované, že celý film působil příjemně a hezky se na něj koukalo. Určitě dokáže navodit tu správnou vánoční atmosféru.
Grinch (2018)
Když nebudu porovnávat se starým Grinchem, tak musím uznat, že to není špatné. Hezké zpracování a povedený dabing. Líbilo se mi vyprávění, které bylo formou básničky. Za mě palec nahoru.
Psí poslání (2017)
Pěkně provedený film nejen ze psího pohledu. Čtyřnohý herci byli skvělý, tak jim dávám lepší tři hvězdy.
To (2017)
Pořád dokola se ptám sama sebe, jestli to má být opravdu horror.
Ctihodný občan (2009)
Sice jsem čekala trochu něco jiného a některé scény mě dost překvapily. Ale určitě je to skvělé drama, přesně takové filmy mám ráda.
Útěk z Alcatrazu (1979)
Určitě jsou lepší vězeňské filmy, ale Alcatraz je Alcatraz. Dávám lepší tři hvězdy.
Interstellar (2014)
Nic moc. Sci-fi jsem nikdy nějak nemusela, ale co je moc, to je moc.