Oblíbené filmy (8)
Forrest Gump (1994)
Co k tomu napsat? Možná to, že je Forrest skvělý film, který si své žebříčky rozhodně zaslouží! Ale to napsalo již spoustu lidí přede mnou...
Zelená míle (1999)
Viděla jsem hodně smutných filmů, ale u žádný z nich nebyl takový jako Zelená míle.
Kapitán Phillips (2013)
Film nám pustila učitelka ve škole. Tenkrát jsem nevěděla, že něco takového existuje, neviděla jsem žádnou ukázku a neměla sebemenší ponětí o čem je a jak skončí. Díky tomu pro mě byl film ještě větším dramatem a já nervózně seděla v lavici a nevěřila, že je podle skutečné události. A musím říct, že tento film je důvod, proč jsem tady. Tento film je důvod, proč jsem si oblíbila Toma Hankse a proč tak moc miluju filmy. Děkuju!
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Za mě nejlepší válečný film. Já si užila jak prvních dvacet minut, tak to všechno ostatní.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Větu ,,Mluví k vám kapitán: Připravte se na náraz" v letadla slyšet nechce asi nikdo. Ještě že nejsem v letadle, ale doma, kde si můžu vzít popcorn do ruky. Dokonce i na našem Letišti Václava Havla nám o něm vyprávěl skvělý průvodce.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Proč tak malé hodnocení? Chci tady vidět červenou barvu! Vždyť ten film byl skvělý. Úžasná kombinace faktů a fikce. Napínavá podívaná s úžasnou hudbou.
Atlas mraků (2012)
Stačí se jen soustředit a dávat pozor, já film pochopila už při prvním shlédnutí. A také se mi velice líbil, určitě si přečtu i knihu.
Bohemian Rhapsody (2018)
Chcete jít na koncert skupiny Queen? Stačí když si zajdete do kina na Bohemian Rhapsody. Ještě jsem nezažila, že by lidé v sálu tleskali po skončení filmu tak dlouho. Jak film, tak Rami Malek vyhráli zlatý glóbus právem. Určitě jim pudu držet palce i na Academy Awards.