Recenze (194)
Tlusťoch (2005) (seriál)
Fajn odpočinková, trochu naivní záležitost. Každý díl je lehce protkaný humorem a obsahuje jednoduchou zápletku. Postava Tlusťocha je sympatická a trochu nereálná, ale milá.
Purpurový vrch (2015)
Výprava a prostředí na horor netypické a krásné. Herecké výkony, zápletka a napětí také.
Hvozd (2015)
Hororová pohádka o záludnostech přírody aneb je lepší dát na dobře míněnou radu.
Slimák (2006)
Solidní nechuťárna s komickými prvky, která si na nic nehraje. Zasloužené ***.
Čtvery Vánoce (2008)
Netvrdím, že je to kdoví co, ale celkem jsem si díky tomuto filmu o Vánocích odpočinula od pohádek a sranda to občas byla.
Spice World (1997)
Jako film to stojí za prd, ale je to moje srdcovka z dětství. Výjimečně hodnotím čistě subjektivně a dávám ***.
Hříšná láska (2001) (seriál)
V dětství jsem se na Hříšnou lásku dívala s babičkou. Když jsem nedávno viděla pár dílů v TV, projela mnou nostalgie a rozhodla jsem se dát tomuto žánru šanci. Nakonec ani nijak nelituji, při vaření se to dá sledovat, ale kdyby to mělo o 100 dílů míň, nic by se nestalo.
Truth or Dare (2012)
Docela příjemné překvapení. Úplně originální námět to není, ale závěr celkem zajímavý a napětí se taky našlo. Naštvaní zvrhlíci to pěkně rozjeli.
Vadí nevadí (2018)
Další film s touto hrou a není to úplně špatné. Příběh spíš pro teenagery, ve kterém moc hororových prvků nenajdete. Víc mě vyděsilo, když mi pes přinesl do postele hračku kuřete bez hlavy.
Cela (2000)
Horor s Jennifer Lopez? To musí dopadnout průserem, říkám si, když znuděně přepínám televizi o noční. Ze zvědavosti to nechám běžet a jaké je moje překvapení, když zjišťuji, že to není úplně špatný. Dokonce mě to docela baví. Vizuál super a je to taková “správná úchylárna”. Jen ten dabing se Sabinou Laurinovou mi tam moc nesedí.