Recenze (66)
Království nebeské (2005)
Orlando Bloom absolutně bez emocí.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Třetího AntMana by si pouštěli v Městečku Pleasentville.
Zelená míle (1999)
Pohádka o dobru a zlu v lidech se mi hnusí.
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Čistá Netflix propaganda.
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Bavilo mě to a upřímně nechápu, kde se vzalo to 46% hodnocení.
Doom: Annihilation (2019)
Jako fan made film na 5.
Mariňák (2005)
Teď budu citovat jeden yt koment. "This is a weird movie, it's considered anti-war by pro-war people and pro-war by anti-war people. I love it." Ha, líbí se mi, jak tam ještě čte Strangera od Camuse.
Blade Runner 2049 (2017)
Jediný mínus, za který může mý 16letý já je, že jsem to neviděl v kině. Pamatuju si, jak mě na to lákal ten oranžovej poster.. Chtěl jsem na to jít s otcem. Už jsem se s ním i domluvil, pak z toho nějak sešlo. Dnes bych měl v píči a šel bych sám.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
"Bunch of goddamn fuckin' hippies. What the fuck?!" Tady nejsou vtipný nějaký samoúčelný hlášky a skeče. Nope, tady jde o ten feel, o ten usměvavej nádech, kterej se táhne skrz celej film.
Americké psycho (2000)
Guilty pleasure.