Recenze (253)
Stážista (2015)
Pohodový film pro celou rodinu. Takových je dneska strašně málo. Kdyby to na konci zbytečně neodbočilo někam jinam, uvažoval bych i o 5 hvězdách. Podívejte se na to.
Jógiša X no kenšin (2008)
Dobré to bylo... dokud se hrálo na logiku. V okamžiku, kdy se do toho začali až příliš zapojovat emoce, to na mě nefungovalo. Skoro-závěrečný vysvětlení s tím menším twistem samozřejmě super.
Papírová města (2015)
Já to prvních cca 40 minut strasne nenavidel. Pak se ve vane projevila ta kamaradka a ja to zacal mit opatrne rad. Road movie ke konci uz hodne fajn. Skoro bych i premyslel i o opatrnem doporuceni a 7/10, ale pri vzpomince na dementniho Nata Wollfa a pro me nevysvetlitelne popularni a vseobecne mizerne Cara Delevigne jsem na 6/10 a doporucovat to nebudu. Radeji se podivejte na Earla s mrtvou holkou. Earl neni bezchybnej, ale ma srdce. Tohle je teenage pohadka s jednou super babou, jednou normalni, jednou otravnou a mrtvolnymi muzi v hlavnich rolich.
Les sebevrahů (2016)
Horor obydlený Natalii Dormer a Taylorem Kinney měl přinést víc než jednu povedenou lekačku a občas fungující atmosféru. Kolem a kolem nuda, která si váš čas nezaslouží. + velmi mizerný konec.
Vlna (2015)
Já byl spokojený. Severská milfka, vzhledem k rozpočtu povedené triky, velmi kvalitní budování atmosféry... Velká škoda závěrečně třetiny, která už je dost nudná a vlastně i zbytečná. Slabší 4 hvězdy.
V objetí ďábla (2015)
Amenábar má řemeslo pořád v malíku. Ten film vypadá skvěle, ma zajímavou mysteriózni atmosféru a navrch všude skvělýho Ethana Hawkea s možná nahou Hermionou. Bohužel je tu ten scénář, kterej si někdo vytáhl z ...... a pro filmaře takového kalibru, jakým Amenábar bezesporu je, je skoro az nedůstojný.
Holiday (1938)
Neskutečně pohodový film s geniálním Grantem a ještě lepší Hepburn. Proběhla rodinná projekce a všichni mlaskali blahem.
Já, Earl a holka na umření (2015)
To nejlepší, co žánr za poslední rok nabídl. Simple as that.
V hlavě (2015)
Pro mě snad i nejlepší Pixar. Naprosto mě to zničilo. Do téhle chvíle sem děti vážně neměl rád a představa, že budu mít vlastního potomka, u mě vyvolávala dávicí reflex. Po tomhle filmu mám chuť napsat bejvalce, že sem udělal zoufalou chybu a chci si to s ní rozdat bez kondomu.
Jak ulovit Dr. Lewise (2013)
Můžu po nějaké době zase "menší hype"? Přepište žebříčky feel good filmů, tohle patří hodně nahoru, ne-li na úplnou špičku. V každém filmu lepší a lepší Brendan Gleeson je zoufale patriotická postavička v přístavním městečku Tickle Head (Kanada). Městečko je v prdeli, není tam práce, on to chce změnit. Aby se tam mohla postavit továrna, je potřeba do městečka přilákat doktora Hollywooda... :) Fucking fucking fucking awesome atmosféra, mix Hallstroma s Shipping News a už zmíněného Doc Hollywooda. Naštěstí to má nejedno překvapení a často ten příběh uhne směrem, kterej nebudete čekat. Následuje oslavný odstavec o Liane Balaban. Oslavný odstavec o Liane Balaban. Ta holka, do které se všichni okamžitě zamilujete, je Liane Balaban. Nevím jak je možný, že tahle herečka není obrovská hvězda a měla jenom štěky v Definitely Maybe a Last Chance Harvey. Zamilujou se do ní i ženský. Lesbičky na moviezone. A ty nelesbické taky. To aby mě na facebooku zase nějaká slečna neosočila z toho, že jsem šovinista. Podívejte se na to. Udělá vám to radost. 9/10