Recenze (14)
Top Gun: Maverick (2022)
Absolútne úchvatný vizuál
Mistrovská úroveň (2020)
Tak trochu Edge of Tomorrow inak,... Pecka
Matrix Resurrections (2021)
Podľa očakávania prúser... Vykrádačka pôvodnej trilógie, snažiaca sa o reboot. Na kvalitu predošlích dielov to nedosahuje v žiadnom ohľade, chýba tomu hĺbka... Postavy nezaujímavé...
Takže tak! (2015) (pořad)
Dvaja retarderi na ceste za krvavou revolúciou, zo začiatku bol Daňo ešte vydržatelny (ešte pred Takže tak), no postupom času je prehnane citlivý a všetko považuje za útok na jeho práva a slobodu, ale treba povedať, že ako vtipný tragidokument o dvoch troskách je to na jednu *
Need for Speed (2014)
Pekná sr*čka, nelogické, nezmyselné, a potláčajúce fyzikálne zákony, predražená reklama na Forda.... Potešil snáď len Rami, kto by to bol vtedy povedal že z neho raz bude taký dobrý Freddie...
Bumblebee (2018)
Nelogické scény a zbytočne naťahovanie konca... Uff, videl v kine a nudil som sa...
Venom (2018)
O hodne vtipnejsia verzia Upgrade, prvá polka slabšia, v druhej už všetko klape ako ma...
Prometheus (2012)
Áno, tí čo vyrástli a očakávali niečo na štýl prvotného Aliena sú asi sklamaní, naopak tí, čo si pozreli film bez očakávání, tím sa film páčil, Scottovi by som vytkol akurát to, že do filmu nezaradil odstrihnute scény z bluerayu... Veľa sa v nich vysvetľuje
Sicario 2: Soldado (2018)
O kúsok slabší brácha jedničky, stále však nenudí.
Skrytá čísla (2016)
Pohoda na jedno pozretie...