Recenze (517)
Čára (2017)
Celkem obstojný thriller o pašerácích u mě absolutně pohřbila nevhodně zvolená hudba. Hudbu kterou znám z Kustoricových balkánských komedií a dále hudba, pro změnu taky z komedie, Diky za každé nové ráno. Tak nevím, jestli měl režisér dost nakoukáno, protože toto škoda no.
Taxikář (2017) (seriál)
Hodně slabý pokus několika oslími můstky navázat na celkem úspěšnou sérii Single lady. Myslím, že smysl v tomto v budoucnu nějak pokračovat není.
Super 8 (2011)
Místo ,,Mysteriózní / Sci-Fi / Thriller" bych napsal film pro děti a bylo by vše ok, takhle nuda tak trochu.
České moře (2017) (pořad)
Zábavné, ale ne tak úžasné jako jiná tvorba streamových stanic.
Lajna (2017) (seriál)
OBBOD to dělá dobře. Na Vyšehradu si vyzkoušeli že tento formát funguje a tady laťku zvedli o pár stupínků ještě výš. By mě nikdy nenapadlo, že Růžička může být tak vhodný téma k parodii a proto být tvůrcem, nechtěl bych ho někde potkat
Kvarteto (2017)
Jak to jen přiblížit. Film rozehraje a rozebere příběh několika ústředních postav, dokonce i několika zcela nedůležitých, aby na konci prozradil jen to, že se průměrné smyčcové kvarteto nerozpadne. A není to lynchovsky otevřený konec, je to prostě jen nevysvětleno, jako by chybělo posledních deset minut.
Kafe & Cigárko (2017) (seriál)
Zdařilá adaptace zdařilého blogu. Překvapivě tomuto streamovskému zpracování nedominuje Marie, ale výtečná Hana Vágnerová.
Elysium (2013)
Béčková hovadina
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Po výtečné jedničce očekávaný děj. Nutno podotknout, že také nadstadardní zábava, leč již ale očekávaná.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Guy Ritchie v Sherlockovi zřejmě objevil kouzlo animace a zde v Artušovi se s ní vyřádil na můj vkus až až, ale já bych ho přesto raději viděl opět v reálných gangsterkách, kde krev dělá z kečupu maskérka a ne ajťák.