Recenze (517)
Single Man (2009)
Sentimentální melancholická nuda.
Jak zkrotiti zlého muže (1986)
Jednu hvězdičku pouze za hudbu.
Polski film (2012)
Předloha - Franc Kafka, scénář - Charlie Kaufman, režie Jim Jarmusch. A to vše špicově skólený po brněnsku.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Už to tu někdo napsal, že trailer je zábavnější než celý film a musím souhlasit. Knižní předloze i s takovým potenciálem a hereckým obsazením se ani nepřiblížil.
Nedotknutelní (2011)
Ve Francii filmy umí a z času na čas odsud přijde skutečný šperk. Stejně podobně jako se před pár lety objevila Amélie, tak teď Nedoknutelní. Při zpracování podobné látky se nelze vyhnout kapce patetičnosti a melancholie, ale zde je vyvážena takovým přídělem příjemného humoru, že film nelze jinak než vychválit do nebes. Opravdu velmi příjemná komedie.
Muži v černém 3 (2012)
Horší než jednička, lepší než dvojka, nic nečekanýho, spousta opravdu vtipných scén, 3-D úplně zbytečný anebo velmi málo využitý, výborný Josh Brolin + kýbl popcornu a velká kola = příjemný nedělní podvečer.
Alois Nebel (2011)
Luňák si přizval ke spolupráci armádu animátorů, ale nějak zapomněl na scénáristy. A bohužel sebelepší nápad na ztvárnění chybějící příběh nenahradí. Ať se na to dívám jak chci je to takový furt takový černobílý.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
4:3 pro seriál. Zas taková prča, aby to utáhlo dvě hodiny to nebyla (některé snad vtipné momenty byly tahány až z paty). Postava Pepika Hnátka mě přišla hodně nereálná, což v komedii samozřejmě není na škodu, ale hlavně mě byla hrozně, ale hrozně nesympatická.
Krabat: Čarodějův učeň (2008)
Zemanova animovaná verze je lepší a je to klasika. Jediný v čem ji toto zpracování předčilo je vysvětlení, proč ten Mistr ty tovaryše vlastně potřeboval pořád zabíjet. To jsem u Zemana nikdy pořádně nepochopil. A za to dík (trápilo mě to už od dětství).
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Kvalitně odvedená práce pro tento žánr, ale nad ostatní zase tolik nevyčnívá.