Recenze (32)
Bolt - pes pro každý případ (2008)
MAZEC JAKO HROM!!!!!! Fakt, už dlouho jsem se ve svých 30 letech u animáku nenasmál tolik, co tady. Od Pixaru jsem na podobný srandy už zvyklej, ale Disney tady předvedl něco co dosud nepředvedl...odvázanou anmovanou komedii s hláškami, které jsou prostě IN.
Pohádky na dobrou noc (2008)
3,5* Disneyovka s Adamem Sandlerem neni až tak úplně typická Sandlerovka, ale ve finále je to skoro jedno, protože ač na to má kdo jakej názor, mě se to líbilo. A celkem dost. Samozřejmě, že kapacity jako Mr.Deeds nebo Big Daddy to neni, ale myslim že těch 70% je zasloužených.
Ztracené lodě Guadalcanalu (1993) (TV film)
Dokument, zachycující osudy lidí bojujících v Tichomoří za 2.světové války. Po 50 letech se na místo vydává badatel Robert Ballard, který má již zářez z nalezení Titaniku a Bismarcku.
College Road Trip (2008)
Čekal jsem opravdu krávovinu, ale celkově jsem se docela příjemně a oddechově pobavil! Začátek filmu je "výchovně" výbornej, fakt pecka. Pak se ale rozjede zcela standartní a klasickej scénář, kterej v těhle filmech byl k vidění minimálně miliardkrát. No ale závěr je zase stylovej. Takže vlastně 60% je akorát.
Dva nosáči a rádio (1982)
První ze série. A podle mě i nejslabší. Nejzábavnější momenty ve filmu jsou "Reklamy" v nelegálním vysílání rádia Powerplay.
Alexander Veliký (2004)
To, co mě na filmu zaujalo zdaleka nejvíc, byla herečka Rosario Dawson a její ňadra. To bylo fakt megaluxusní. Jinak k filmu...na Olivera Stonea bych čekal něco víc. Velkolepost tu byla, vypjatý a fakt mazácký scény taky, pro mě byla skvostem přítomnost Anthonyho Hopkinse a Angeliny Jolie, parádní byla hudba. Ale bylo tam i trochu víc než je zdrávo míst, který byly buď trochu moc ukecaný nebo prostě divný. Ale celkovej dojem za 70% je myslim tak akorát. :-)
Kult hákového kříže (1998)
Tohle je fakt pro opravdový fandy danýho žánru. Já na to koukal především díky mýmu jednomu z největších favoritů Edwardovi Nortonovi. Ten osobně ve filmu exceluje naprosto grandiózním způsobem. Film je to fakt výbornej, ale pro lidi jako já mě to stačí vidět jednou jedinkrát. I když v paměti zůstane asi už napořád. Alespoň na to jedno skouknutí ho doporučuju úplně všem, po jeho skončení je vážně o čem přemýšlet!
Půlnoční vlak (2008)
50% - vraždy zajímavé a působivé, ale děj dost nelogickej. Ten fotograf je fakt nenápadnej...
Screamers: Hon na člověka (2009)
Film, kterej vykrádá druhý Vetřelce v míře až trestuhodné. Jde o takovou smíchaninu původních Screamers (tentokrát však s mírně lepšími efekty) a Vetřelců (dějová linie).
Kód smrti (2008)
Takovej trochu horší Glimmer Man. Seagal je sice o 12 let a 50 kilo starší než v GM, ale kupodivu tady vzniknul film, na kterej se dá i koukat. Asi to je tim, že jde o kriminálku, i když takovou už tuctovější. Souboje jsou sestříhaný takovym zvláštnim způsobem, ale uvážíme-li Stevenovo filmy posledních pár let, tak zaplaťpánbůh za jakýkoliv souboje. :-)