Recenze (54)
Jsem matka (2019)
Takový Terminátor s dobrým srdcem... ;-) No, až na to vyhlazení lidstva.
HyperNormalisation (2016)
Vezmeme plastelínu všech barev, smícháme do kupy a pak nožem rozkrojíme... nevím, čekal jsem po takové stopáži nějakou myšlenku, něco co mi to všechno spojí a dočkal jsem se jen toho, co jsem věděl i bez tohoto dokumentu. Mnoho věcí tam není vůbec v kontextu zmíněno. Škoda no, 2h45min mého života mi už holt nikdo nevrátí no.
Velké sedlo (1986) (seriál)
Kdybych se na to díval jako porevoluční dítě, tak bych to asi ohodnotil jako * . Nicméně já to viděl v premiéře jako dítě a je to spíš nostalgická vzpomínka. Mě se ten seriál líbil, až na pár věcí vlastně i teď. Většinu z těch míst znám moc dobře a navštívil jsem je nesčetně krát. Nějak se mi to prostě zarylo pod kůži.
Nepřítel pod hladinou (1957)
Je to vlastně takový romantický příběh o nekonečném kamarádství dvou (ne)přátel a jejich posádek zakončený částečným hepyendem. Ta válka nakonec byla docela fajn a všichni se měli rádi a jen se sem tam trošku kočkovali hlubinnými minami a torpédy.
Heavy Trip (2018)
1000x omletá debilní osnova... jako u tuctového songu, úvod, sloka, refrén, sloka, refrén, sólo, refrén, konec. Nicméně to bylo zábavné a každý kdo tento styl muziky poslouchá, nebo hrál někdy v kapele neřeší tu naivní idiocii příběhu, ale prostě se zasměje epizodním narážkám a uvidí v tom kousek sebe. Já se u toho bavil a to je podstatné. Jinak to je hrozná hovadina :-).
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Asi jsem to celé prostě jen nepochopil, nevím... ale kdybych to neviděl, mohl jsem venku třeba sbírat odpadky a bylo by to asi 100x smysluplnější, než 160minut sledovat nic o ničem. Tak jsem se na to těšil. :-(
Premiér (2019) (seriál)
Hvězdičku dávám jen za snahu udělat politický sitkom z CZ prostředí (snahu okopírovat takový skvost, jaký udělali Britové se v této souvislosti ani neodvážím vyslovit), jinak už vše bylo napsáno. Nicméně tohle má výhodu asi v tom, že už se jako případní filmaři nikdy nedostanete na první místo v nejhorším seriálu na ČSFD.
Jericho (2006) (seriál)
Ten seriál je celkem fajn (postapo-konspirační), je to takový ten levný typ USA seriálu. Když pominu klasické mínusy, tak seriál a epizody se nesou v duchu první třetina nuda, druhá super a poslední tak napůl. Celý ten konec byl takový nedodělaný, což je škoda.
Temný případ - Série 2 (2015) (série)
První série měla šťávu, byla napínavá... druhá série byla napínavá asi jen v tom, jestli to je, či není jeho dítě. Hrozně nudná série, kterou jsem dodíval snad jen z povinnosti. Škoda.
Věc: Počátek (2011)
Jako film na pohodu až na plno absolutně nelogických věcí a činů, které jsem vůbec nechápal a ptal jsem se proč. No, ale jinak se mi film docela líbil. Na filmech z mimozemskými koráby se mi nejvíce to, že jakmile spadnete do větrací šachy, čistě náhodou vždy ústí někde na můstek či jeho okolí. Skoro bych čekal, že tam bude sedět J.L.Picard se Spockem. Holt, vyšší inteligence no.