Recenze (54)
Aningaaq (2013)
Myslím si, že to je pěkný bonus.
Ztracen ve vesmíru (2011)
Bohužel, nuda nudoucí... nic, absolutně nic. Škoda, film mohl mít klidně 20minut a bylo by to OK. Nebudu ani řešit technické záležitosti. Škoda, celkem jsem se na to těšil.
Gravitace (2013)
Musím souhlasit, že příběh 0, ale podívaná úchvatná. Mrzí mě jen to, že tam bylo pár technických detailů, které nebyly reálné. Těším se na 3D repete!
Čtyři lvi (2010)
Musím dát jen 3 :-(, až na pár momentů mě to moc nebavilo a spíš to zavánělo levným USA sitkom humorem. Jasně, humorná situace v Pákistánu, posezení v muslimské rodině a hrdá manželka atd., ale čekal jsem něco ještě krapet peprnějšího. Morrise znám hlavně z IT, ale tenhle film je tak 2x vyluhovaný čaj z brit.humoru třeba IT. :-( Snad příště...
Světová válka Z (2013)
Myslím si, že to byla skvělá zombikárna. Sice mě zase naštvali bleskurychlé zombie (které popírají všechny fyzikální zákony) a pár divných věcí. Nicméně rozhodně hodnotím kladně celý film a doporučuji všem fandům tohoto žánru.
Terminator Salvation (2009)
Terminátor není příběh, který by měl mít podobné pokusy. Klasické 100x omleté hlášky. 3 hvězdy jen za efekty a moc pěkného T600.
G. I. Joe (2009)
Tohle nemělo v sobě lautr nic... lituji každé minuty, ani jsem to nedodíval.
Alexander Veliký (2004)
Pěkné shrnuto i když kdo ví, jak to vlastně opravdu bylo. Tak či tak 3 hodiny už byly opravdu moc a začal jsem se pak nudit. Proto jedna hvězda dolů.
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Viděl jsem různé verze, ale tahle původní je skvělá. Žádné jaképak copak, klep, bum, prásk... hotovo. Hodně solidní je závěrečná scéna mučení. Jen tak uvažuji, kam zmizel řidič dodávky. Zdá se mi, že někam utekl a pak už o něm nebyla zmínka.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Pěkné prostředí, zajímavé lokace, fajn herci, ale od poloviny 2 série jsem se začal fakt nudit. Takové roztahané a vlastně furt nic. Jsem zvědav na další sérii.