Recenze (33)
Gran Turismo (2023)
Žena usnula jen jednou takže super :-)
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
To místo kde se zotavuje je Tropea. Je fajn že si postřelený vzal auto, projel trajektem až do jižní Itálie do ze Sicílie. Chápu, že je to fotogenické město, ale tvl na Sicílii jsou taky hezké místa.
Astronaut (2022)
Naivní oddychová záležitost
Ateliér smrti (2023)
Nevidím důvod pro tak nízká hodnocení, taková oddychovka která neurazí.
Legenda o vášni (1994)
Každých pár let stojí za zkouknutí, už jen kvůli hudbě.
Rocky Balboa (2006)
Moje srdcovka , ano je to doják , ale po těch letech koho to zajímá :) stejně jako prcićky školni sraz, prostě jsme na tom vyrůstali
Země na scestí (2019)
Vědecky totální blbina, ale bavil jsem se
Nikdo (2021)
Překvapivě dobrý film, čekal jsem úplně něco jiného.
Archiv (2020)
Já jsem byl spokojen, hezká animace, zajímavý děj
Earwig a čarodějnice (2020)
Hrozná animace, ani děti se na to nevydrželi dívat. Proč proboha zrovna oni přecházeli na 3D?